همه چيز درباره نويسنده كتاب مسخ

اگر علاقه‌مند هستيد كه همه چيز درباره نويسنده كتاب مسخ را بدانيد، تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد. مسخ يكي از پرآوازه‌ترين آثار فرانتس كافكا است. كافكا يك نويسنده آلماني زبان است كه به نظر بسياري از منتقدان و صاحب نظران، آثار او جزو گران‌مايه‌ترين آثار ادبيات غرب است. از كافكا آثار نسبتا زيادي باقي مانده است. داستان‌هاي بلند، داستان‌هاي كوتاه و مجموعه‌اي از نامه و يادداشت‌هاي شخصي جزو آثاري هستند كه از اين نويسنده آلماني زبان به فارسي برگردانده شده است.

شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد كافكا از دوست صميمي خود، ماكس برود، خواسته بود كه تمامي آثارش پس از مرگ سوزانده شوند اما ماكس از اين وصيت پيروي نكرد و تمام اثار كافكا حتي داستان‌هاي نيمه تمام وي را به چاپ رساند. آثار كافكا در زماني كه او در قيد حيات بود نتوانست توجه افراد را به خود جلب كند. اما پس از مرگ كافكا در سن 40 سالگي بر اثر بيماري سل، آثار كافكا بسياري از منتقادان ادبي را به تحسين وا داشت.

آثار كافكا زبان مخصوص به خود را دارند از همين‌رو ترجمه آن‎ها به راحتي ممكن نيست و برخي از ترجمه‌هاي آثار او نمي‌توانند رضايت كامل خواننده را كسب كنند. اگر به دنبال بهترين ترجمه كتاب مسخ و ديگر آثار كافكا مي‌گرديد، مي‌توانيد آثار اين نويسنده آلماني را با ترجمه علي اصغر حداد بخوانيد. مسخ يكي از نام آشناترين آثار اين نويسنده است كه جزو رمان‌هاي ناتمام كافكا به شمار مي‌رود. براي خريد اينترنتي كتاب مسخ با ترجمه علي اصغر حداد مي‌توانيد به وبسايت انتشارات نشر ماهي مراجعه كنيد. تمام آثار كافكا از سوي نشر ماهي با ترجمه علي اصغر حداد به چاپ رسيده است.

فرانتس كافكا كيست

فرانتس كافكا (Franz Kafka) يكي از بزرگ‌ترين نويسندگان آلماني زبان است. امكان ندارد دوست‌دار ادبيات و كتاب باشيد اما نام كافكا و آثار او به گوشتان نخورده باشد! آثار كافكا همگي جزو تاثيرگذارترين آثار در ادبيات غرب به شمار‌ مي‌روند. كافكا در 3 ژوئن 1924 و در سن 40 سالگي بر اثر بيماري سل درگذشت. كافكا در طول حيات خود چندين داستان كوتاه منتشر كرد كه تنها بخش كوچكي از آثار او را شامل مي‌شود.

اما نكته قابل توجهي كه راجع‌به رمان‌هاي بلند او وجود دارد اين است كه هيچ يك از اين داستان‌هاي بلند به پايان نرسيدند و در زمان حيات كافكا نيز نتوانستند توجه زيادي را به سوي خود جلب كنند. كافكا در وصيت نامه‌اي به دوست خود، ماكس برود، از او خواسته بود كه تمام آثارش پس از مرگ سوزانده شوند. اما ماكس از اين وصيت سرپيچي كرد و رمان‌هاي بلند كافكا را به چاپ رساند. امروزه پرآوازه‌ترين آثار كافكا رمان كوتاه مسخ، رمان ناتمام قصر و رمان محاكمه هستند؛ همان آثاري كه كافكا درخواست كرده بود كه پس از مرگش سوزانده شوند!

تحصيلات فرانتس كافكا؛ نويسنده كتاب مسخ

فرانتس كافكا پس از اخذ مدرك ديپلم، مشغول به آموختن رشته شيمي دانشگاهي در پراگ شد. پس از دو هفته كافكا رشته تحصيلي خود را به حقوق تغيير داد و اين اقدام آينده روشن‌تري را براي فرانتس رقم زد. يكي از دلايلي كه كافكا رشته حقوق را انتخاب كرده بود اين بود كه در صورت تحصيل در اين رشته، فرصت بيشتري براي شركت در كلاس‌هاي ادبيات آلماني و هنر داشت.

كافكا پس از فارغ التحصيلي در رشته دكتراي حقوق در سال 1906، وارد دنياي كار شد. هر چند كافكا هيچ زمان با عشق و علاقه اين كار را انجام نمي‌داد، اما هميشه در انجام كارهايش دقيق و پيگير بود و اين منجر به ترفيع‌هاي پي‌درپي براي اين نويسنده آلماني زبان شده بود. شايد براتان جالب باشد كه بدانيد كافكا در زماني كه در موسسه بيمه حوادث كارگري مشغول به كار بود، كلاه ايمني را اختراع كرد و به واسطه اين اختراع خود و كمكي كه به كاهش تلفات جاني كارگران كرده بود، مدال افتخار دريافت كرد.

 در اين ميان و همزمان با انجام اين فعاليت‌ها، كافكا به همراه دو تن از دوستان صميمي خود، پراكس برود و فليكس ولش، فعاليت‌هاي ادبي خود را ادامه مي‌دادند. كافكا از ساعات بيكاري خود براي نوشتن استفاده مي‌كرد و دوستان او نيز مي‌دانستند كه اين كاري است كه فرانتس با نهايت عشق و علاقه خود انجام مي‌دهد.

بهترين آثار كافكا

همان‌طور كه كمي پيش خوانديد رمان‌هاي مسخ، قصر و آمريكا جزو پرآوازه‌ترين آثار كافكا به شمار مي‌روند. اين داستان‌ها ناتمام ماندند چراكه كافكا از آن‌ها راضي نبود و نمي‌خواست دست به چاپ كردن آن‌ها بزند. اگرچه اين نوشته‌ها در زمان حيات كافكا نتواسته بود توجه مردم را به خود جلب كند اما پس از مرگش خيلي زود حواس و توجه مردم و منتقدان معطوف اين آثار شد. در ادامه مي‌خواهيم به نقد و بررسي يكي از برجسته‌ترين آثار كافكا، داستان كوتاه مسخ، بپردازيم.

كتاب مسخ اثر كافكا

يكي از بهترين آثار كافكا، داستان كوتاه مسخ است كه بسياري معتقدند اين روايت بخشي از يك داستان بلند است كه ناتمام مانده است. مسخ روايتگر داستان يك بازرگان جوان به نام گرگور زامزا است. يك روز صبح وقتي گرگور زامزا از خوابي آشفته بيدار شد، ديد در تخت خواب به حشره‌اي بزرگ تبديل شده است! همين توصيف كافي است كه علاقه‌مندان به آثار كافكا را به سمت اين كتاب در قفسه‌هاي يك كتابخانه بكشاند!

بسياري از منتقدان و صاحب نظران هم عقيده هستند كه كيلد درك كافكا و آثار او علي الخصوص داستان مسخ، فهم رابطه او با پدرش است. هرچند كافكا در هيچ يك از آثار خود به صورت مستقيم راجع‌به رابطه خويش با پدر ننوشته بود اما روانشناسي آثار اين نويسنده مشخص مي‌كند كه آثار كافكا حول چيزهايي مي‌چرخد كه او به عنوان پسر هرمان كافكا، پدري مستبد و بي احساس، تجربه كرده بود. بخش كوچكي از آثار فرانتس كافكا، نامه‌ها و يادداشت‌هاي شخصي او هستند كه قرار نبوده به چاپ برسند. اما امروز تمامي اين يادداشت‌هاي شخصي را مي‌توانيد به زبان فارسي بخوانيد.

بهترين ترجمه كتاب مسخ

ترجمه آثار كافكا بسيار دشوار و در بسياري از مواقع نيز غير ممكن است. به همين خاطر ممكن است اين كتاب را با ترجمه‌اي خوانده باشيد كه نتوانسته باشد رضايتتان را جلب كند. به گفته علي اصغر حداد، مترجم تمام آثار كافكا در نشر ماهي، كافكا نويسنده‌اي است كه به هيچ ايسم و مكتبي در نمي‌آيد و در هيچ يك از آثارش به يك سبك تقليدپذير تن نداده است.

نوشته‌هاي كافكا شاخصه‌هاي زباني خودشان را دارند. از همين‌رو براي ترجمه بهتر اين آثار تنها رفتن به سراغ نقد و بررسي‌هايي كه از كافكا شده است كافي نيست. براي شناخت دنياي اين نويسنده بايد به سراغ خودش رفت و عميق‌تر با دنياي او آشنا شد. علي اصغر حداد را مي‌توان يكي از بهترين مترجم‌هاي آثار كافكا دانست.

خريد اينترنتي كتاب مسخ و ديگر آثار كافكا

براي خريد اينترنتي كتاب مسخ و ديگر آثار فرانتس كافكا با ترجمه علي اصغر حداد كه از سوي انتشارات نشر ماهي به چاپ رسيده است، مي‌توانيد مستقيما به سايت نشرماهي مراجعه كنيد و كتاب‌هاي مورد نظر خود را به صورت اينترنتي خريداري كنيد. كتاب مسخ در 184 صفحه و قطع جيبي در سال 1387 از سوي نشر ماهي به چاپ رسيد.

 

ساندويچ پانل چيست؟

مقدمه :

ساندويچ پانل 

ساندويچ پانل جايگزين مناسبي است براي مصالح سنتي يعني اجري وسيماني است

كه مي توان با اطمينان كامل ان را در نظر گرفت، زيرا مزاياي بسياري نسبت به اين مصالح دارد

از جمله سبك بودن ، تحويل و نصب بسيار راحت و سريع،قيمت مناسب ،از لحاظ كاهش هزينه هاي ساخت و ساز مقرون به صرفه است ،ودرمصرف انرژي ها بسيارصرفه جويي مي شود.ساندويچ پانل سازه اي مي باشد،كه از چند لايه متصل به هم تشكيل شده است .لايه هاي ساندويچ پانل هر كدام خاصيت فيزيكي وميكانيكي دارند ومختص به مكاني با كاربرد خاص است .ولي در حالت كلي به دو نوع ساندويچ پانل ديواري و ساندويچ پانل سقفي مورد استفاده قرار مي گيرد.

مشخصات ساندويچ پانل ديواري و سقفي

ساندويچ پانل ديواري سقفي :از سه لايه تشكيل شده است دو ورق فولادي و هسته ي مياني به عنوان عايق مي باشد ورق هاي ساندويچ پانل ، ورق الومينيوم : به ورق هاي نازكي گفته ميشودكه قابل انعطاف ،خم كردن است و به دليل نرم بودن ان راحت به دور اجسام پيچيده ميشود،ويژگي خاص ان ضد خوردگي مي باشد.ورق گالوانيزه ورقي است با خاصيت ضد خوردگي ، وزن سبك واتصال قوي ومستحكم است. فولاد اهن است كه در فلز روي غوطه ور شده است ورق الوزينك ورقي است كه ازالومينيوم و روي و سيلكون تشكيل شده است كه دچار خوردگي وزنگ زدگي نمي شود اين خواص موجب طول عمر بالاي ورق ها مي شود و عايق مياني اين سازه از پلي يورتان ،پلي استايرن ،پشم سنگ و پشم شيشه است كه خواص همه ي اين فوم هاي عايق ضدحريق هستند.مهمترين اين فوم ها فوم پلي يورتان است كه نسوز يا كندسوز بودن ان قوي تر از باقي فوم هاي عايق است از ورق الوزينك هم بسيار استفاده مي كنند.در دو نوع خام و رنگي دربازار موجود است ورق خام گران تر از ورق رنگي كوره اي است

مشخصات فني ورق هاي ساندويچ پانل

چيلان ساندويچ پانل انتخاب يك نوع ازساندويچ پانل بستگي به شرايط  نوع سازه يا ساختمان دارد كه شامل ديوار هاي داخلي و خارجي و سقف مي باشد و همچنين دماي محيط داخلي و اب و هواي منطقه مورد نظراست يكي ديگراز عوامل مهمي است كه در انتخاب ساندويچ پانل بايد در نظر گرفته شود.ساندويچ پانل ها منحصر به فرد هستندعملكرد حرارتي بالا، تداوم عايق،حداقل نشت هوا و از بين بردن تراكم حفره بين سازه هاي ديواري و سقفي را فراهم مي كند،نتيجه استفاده از اين سازه ساختماني ايمن  و زيبا را در اختيار ما قرار مي دهد.كه اين فوايد در محيط ها با رطوبت بالا و ساحلي براي پوشش اين مناطق بسيار مفيد است .ورق گالوانيزه و ورق الوزينك به صورت رولي موجود هستند كه ضخامت اين ورق ها ميتواند:ورق الوزينك 70سانتيمتر شروع مي شود تا130سانتي متر مي باشد ، ورق الومينيوم از0.2ميليمتر تا2ميليمتر براي مصارف ساختماني باشد.ضخامت پانل ها از 4 ،6،8سانتي متر براي ساندويچ پانل ديواري و براي ساندويچ پانل سردخانه ايي از 10،12.5،15،18،20سانتي متر وساندويچ پانل سقفي عرض 1.08متر كه مفيد ان 1.01متراست و طول تمام اين ساندويچ پانل ها از 1متر تا 12متر به دلخواه تقاضا كننده است.

ضخامت ساندويچ پانل

اين پانل ها در ضخامت 4 الي 25 سانتي متر و به طول دلخواه برحسب سفارش توليد مي گرددو اين امكان به مشتري كمك مي نمايد تا كاهش قابل توجهي در هزينه حمل ،نصب ودورريز به عمل آورد ساندويچ پانل ها از 5 لايه تشكيل شده است لايه محافظ دروني وبيروني ودولايه چسب مخصوص عايق عايق پلي يورتان فوم داخل ساندويچ پانل نيزازجنس فوم پلي يورتان با دانسيته 40 كيلوگرم برمتر مربع مي باشد .

ويژگي هاي ساندويچ پانل:              

·         مقرون به صرفه بودن ،عمر بالا

·         تحمل قابل توجه فشار بار

·         چسبندگي فوم به ورق

·         مقاومت شيميايي

·         وزن سبك

·         عايق دربرابر صدا

·         مقاوم در برابر اتش

·         عايق در برابر رطوبت

·         عايق در برابر سرما و گرما

 

سوالات متداول

قيمت هر متر مربع ساندويچ پانل چقدر است؟

قيمت ساندويچ پانل ها بسته به نوع و مواد به كار رفته در آن متفاوت خواهد بود. براي دريافت ليست قيمت كليك كنيد

بهترين توليد كننده ساندويچ پانل كدام شركت است؟

هر شركت داراي پانل هاي به خصوصي است و نميتوان به صورت دقيق مشخص كرد كدام شركت داراي بهترين پانل در ايران است

 

 

منبع محتوا: كارخانه آريا بارون توس

نيازمندي هاي رايگان

سايت ها و آژانس هايي كه در بخش تبليغات مشغول به كار هستند در رابطه با نيازمندي هاي رايگان براي تشخيص وشناخت كاربران مورد نظر و هم چنين نياز هاي آن ها در وحله اول بازار را مورد ارزيابي قرار مي دهند. مشاوران بازاريابي در سايت ها و آژانس تبليغاتي كه ثبت آگهي رايگان انجام مي دهند همچنين به مطالعه و بررسي دقيق رقابت و نيازمندي هاي موجود مي پردازند. كه اطلاعات كافي از نحوه قرار دادن آگهي  و تبليغاتي كه در رابطه با نيازمندي هاي رايگان نياز است آگاه شوند. هدف از اين كار اين است كه بسنجيم محصول يا خدمات تا چه اندازه قادر به رقابت و ايستادگي در بازار است. 

 

 

تبليغ

زماني كه اقدم به شروع و راه اندازي كار و بازار يابي جديد مي كنيد مهم ترين ركن آن قسمت تبليغ و شناساندن حرفه و كار به مردم است. تبليغ بايد به گونه اي برنامه ريزي شود كه خواننده با ديدن مطلب ترغيب به خواندن تمام مطلب شود. در زماني كه يك متن تبليغي نوشته مي شود بايد از كلمات كليدي به خوبي استفاده شود كه مشتري جلب كار شما شود.

هفت اصولي كه براي اينكه تبليغ بهتر و جامع تري داشته باشيد نياز است بدانيد

·         تبليغ بايد داراي درون مايه ذاتي باشد كه هر خواننده و بازديد كننده را به سمت خود جلب كند به طور كه حتي مخاطباني خارج از محدوده مورد نظر خود را نيز  جلب نمايد. به طور مثال اگر تبليغي در سايت قرار مي گيرد  و هدف آن افراد بزرگ سال جامعه است اما كودكان آن را مي پسندند و يا بالعكس نشان دهنده اين است كه اين تبليغ از اصول درستي  بر خوردار است. 

·         تبليغ بايد به نحوي صورت گيرد كه مخاطبان و بازيد كننده هاي خود را به هم فكري و مشاركت دعوت نمايد. يك تبليغ پر بار هرگز اين اجازه را به مخاطب خود نمي دهد كه مخاطب نقش بي اثري را داشته باشد. 

·         تبليغ بايد به شيوه اي باشد  كه درجهت برانگيختن احساسات مخاطب خود عمل كند.اين اصل بايد حتما مد نظر قرار بگيرد حتي اگر تبليغ شما كاملا عقلاني باشد. 

·         تبليغ موثر بايد به صورتي عمل كند كه مخاطب خود را به كنجكاوي وادار كند كه مخاطب دنباله رو مطلب باشد. به طوري كه باعث مي شود مخاطب بدون وقفه پيگير باشد تا اطلاعات كافي را به دست آورد. 

·         تبليغ بايد مخاطب خود را شگفت زده كند مثلا موضوع شكه كننده، تصويري غير منتظره و ... يه يك ترفند اصولي است كه اكثرا براي جلب مشتري بيشتر به كار مي برند.

·          تبليغ بايد اطلاعاتي كه به صورت بديهي هستند را به مخاطب خود انتقال دهد مثلا مي توانيد كلمه اي را كه مد نظرتان است برعكس نوشته و از مخاطب بخواهيد كلمه را بخواند.

·         بعضي اوقات لازم است كه تبليغي كه انجام مي دهيد فرا تر از قانون ها و قواعدي كه براي محصول و خدمات خود در نظر گرفته ايد باشد به طوري كه محصول و خدمات بايد در نظر مخاطب و بازيد كننده جلوه نمايي كند و مخاطب را جذب نمايد.

تبليغات

اصولا تبليغات با استفاده از رسانه هاي به روز و خاصي مانند تلويزيون، روزنامه، راديو، بنر ها و آگهي هايي كه در سايت ها ثبت مي شود صورت مي گيرد. مهم ترين قسمتي كه در بحث تبليغات مطرح است اين است كه رسانه اي به عنوان تبليغات در نظر گرفته شود كه از درصد بالايي از بازديد كننده برخوردار باشد و  تا بتواند خيل بزرگي از مشتري ها را به سمت خود جلب نمايد.

تبليغات رايگان

داشتن تبليغات رايگان گسترده و هم چنين جلب كردن مشتري هاي زيادي به سمت خود در بحث تبليغات حائز اهميت است. به طور كلي شغل ها از خدمات تبليغاتي  اي بهره مي برند كه براي بخش تبليغات خود موثر  و مثمر ثمر واقع شوند.سايت و آژانسي كه اقدام به تبليغات آگهي مي گيرند تمامي سطح كار شما از جمله ثبت آگهي، درج آگهي وساير بخش هاي شما را به طور كامل تحت  پوشش  قرار مي دهد و به خوبي اداره  مي نمايد. 

 

ثبت آگهي رايگان

در سايت هاي اينترنتي  روش ها و شيوه هاي گوناگوني براي تبليغات هاي رايگان وجود دارد كه يكي از اين موارد ثبت كردن آگهي خود در اين سايت ها است. افرادي كه تمايل به داشتن تبليغات براي محصولات خود  هستند و همچنين خدماتي كه مي خواهند به مشتريان خود ارائه دهند مي توانند از اين سايت ها كمك بگيرند. به طور كلي مي توان گفت كه استفاده كردن از اين سايت ها به عنوان يكي از با قدمت ترين و كم هزينه ترين شيوه هاي  ثبت آگهي محسوب مي شود كه از جمله  براي ارائه خدمات، فروش محصولات و حتي در زمينه تبليغات و بازار يابي مي توان استفاده نمود.افراد و كاربراني كه علاقه مند به راه اندازي كسب و كار اينترنتي هستند پيشنهاد مي كنيم  از آپشن هايي كه اين سايت ها ارائه مي دهند استفاده نمايند و در اين سايت ها به ثبث آگهي اقدام كنند. 

درج آگهي رايگان

براي اينكه آگهي كه مي خواهيم در اين سايت ها به ثبت برسانيم داراي نقاط قوت و جلب كننده باشند دانستن يك سري نكات در درج آگهي از اهميت خاصي برخوردار مي شوند  كه به شرح آن ها  مي پردازيم.

·         هنگامي كه اقدام به درج يك آگاهي مي نماييم دقت كنيم كه مطلبي نوشته شود كه خواننده و كاربر را به سمت خود جذب كند و ترغيب براي خواندن ادامه مطلب شود.

·         سعي شود به صورت مرتب طبق يك برنامه خاص آگهي اپديت شود چون تاثير قابل توجهي در ميزان افرادي كه براي خواندن مطلب ترغيب مي شوند وجود دارد.

·         به اين نكته توجه شود كه تيتر و عنوان  كه مي خواهيد در رابطه با  آن درج آگهي نماييد همراه با كلمات مهم و كاربري و هم چنين  متناسب با موضوع باشد.

·         بهتر است در متني كه به شرح آگهي مي پردازيد به ميزان كافي و به جا از كلمات كليدي استفاده شود.

·          و مهم ترين قسمت كه بايد به آن توجه داشت اين است كه قبل درج آگهي اقدام به ثبت نام نماييد تا به آگهي شما اجازه ثبت شدن را داشته باشد.

·         مدت زمان ثبت نام بسيار كوتاه است و در حد 1 الي 2 دقيقه وقت شما را مي گيرد كه توصيه ما اين است كه انجام  اين كار قطعا ارزش دارد.

 

 

ارسال آگهي رايگان

شما به راحتي مي توانيد از ارسال آگهي رايگان در كنار ساير تبليغاتي كه براي كسب و كار و خريد و فروش محصولات و كالاهاي خود انجام مي دهيد به بهترين حالت ممكن نهايت استفاده را ببريد. حتي مي توانيد از همين شيوه به بررسي و مقايسه بين آگهي اينترنتي و شيوه سنتي بپردازيد كه با مقايسه اين دو شيوه متوجه تفاوت هاي فاحش و بالايي كه در راندمان و بازدهي كه هنگام دريافت نتيجه از روش اينترنتي نسبت به سنتي  مشاهده مي كنيد را به وضوح ملاحضه كنيد.  

آگهي رايگان اينترنتي

نشر اگهي رايگان اينترنتي مي تواند  بستر مناسبي را براي افرادي كه تازه اقدام به كسب و كار نموده اند و مي خواهند هزينه هاي اضافي و زيادي را در بر نداشته باشد از اين روش استفاده كنند. درست است كه ثبت آگهي اينترنتي هزينه اي را به همراه ندارد اما اگر به خوبي صورت نگيرد و سايت مناسب جهت آگهي پيدا نشود نمي تواند بازده و راندمان خوبي را به دنبال داشته باشد. فضاي اينترنت محدوديتي از نظر زماني و مكاني در بر ندارد و همين امر باعث شده است  اين فرصت را براي تمام اشخاص ايجاد كند كه در هر نقطه اي كه حضور دارند اقدام به  درست كردن آگهي رايگان اينترنتي نمايند و تمام كاربران و مخطبان بتوانند به آن دسترسي داشته باشند.

آگهي رايگان نيازمندي

براي  براي ثبت  آگهي رايگان نيازمندي  خود در اينترنت بايد يك محيط مناسب  براي ارائه خدمات و كسب و كار خود پيدا كنيد كه بتواند خدمات شما را به خوبي و در معرض ديد مخاطبان و بازديد كنندگان قرار دهد البته پيدا كردن آن ممكن است با دشواري همراه باشد. بايد توجه داشته باشيد كه هر سايتي نمي تواند راندمان مناسبي را براي كسب و كار شما ارائه كند. در نتيجه نياز است بهترين سايت را جهت ثبت آگهي رايگان خود انتخاب نماييد.

تبليغ رايگان آگهي

امروزه براي  بهبود عملكرد كسب و كار و يا ارائه بهتر خدمات شايد بتوان گفت يكي از كارآمد ترين و بهترين روش ها تبليغ آگهي رايگان است و همچنين ثبت آن در اينترنت و سايت هاي تبليغات رايگان است. شما به راحتي با ثبت نام اوليه اي كه در سايت  انجام مي دهيد به سادگي مي توانيد اقدام به تبليغ رايگان آگهي خود كنيد و بتوانيد مخاطب هاي زيادي را به سوي خدمات و كسب و كار خود جلب نماييد و بهترين بهره را از اين اقدام ببريد.

تبليغات اينترنتي رايگان

شايد بتوان گفت تبليغات اينترنتي رايگان همان  كلمه اي  باشد كه شما براي تبليغات كه خودتان مي خواهيد براي آن اقدام كنيد در اينترنت به دنبال آن مي گرديد. تبليغات اينترنتي رايگان بهترين تاثير را مي توانيد بر روي ارائه خدمات شما بگذارد.  تبليغات اينترنتي رايگان  اين مزيت را براي شما  نسبت به ساي سايت هايي كه هزينه هايي براي ديده شدن تبليغ شما انجام مي دهند دارد. تجربه نشان داده است افرادي كه براي كسب و كار  و خدمات خود تبليغات اينترنتي انجام داده اند نسبت به سايرين داراي كسب و كار با رونق و مشتري هاي زيادي هستند.

سايت تبليغات رايگان

سايت تبليغات رايگان يكي از عضو هاي مهم براي بهتر ديده شدن تبليغ محسوب مي شود چرا كه سايت تبليغات رايگان به عنوان يكي از پر مخاطب و پر بازديد ترين سايت هاي تبليغات محسوب مي شود كه در شناساندن  كسب و كار وارائه  خدمات به مردم كمك شاياني به افرادي كه اقدام به ثبت آگهي در سايت مي نمايند مي كند.

 

سايت نيازمندي ها

درست در زماني كه شما اقدام به ثبت و درج آگهي خود در سايت نيازمندي ها كرديد  مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن توسط مخاطبان و بازديبد كنندگان سايت نيازمندي ها رصد شويد. از اين طريق به ساده ترين روش ممكن مي توانيد براي هر گونه خريد و فروش محصولات، ارائه خدمات، پيدا كردن نيروي كار، بازار يابي و حتي كارشناس خريد و فروش اقدام نماييد. اين روش باعث مي شود كه از اتلاف وقت و انرژي شما به مقدار قابل توجهي بكاهد و به مراتب مي تواند به ميزان زيادي در پيشرفت و رونق كسب و كار به شما كمك شاياني را به عمل آورد.

ثبت آگهي

در زمان ثبت آگهي مد نظر قرار دادن يك سري نكات براي بهبود كار از ارزش بالايي برخوردار است كه به بررسي آن مي پردازيم

·         در كليه آگهي هايي كه شما اقدام به ثبت آن مي كنيد حتما نياز به ثبت نام مقدماتي دارد كه تنها مدت زمان كوتاهي از وقت شما را مي گيرد.

·         زماني كه اقدام به ثبت آگهي كرديد سعي شود از متون و كلمات استفاده شود كه خوانده براي خواندن مطلب مصمم شود .

·         هر چند وقت يك بار اقدام به بروز رساني مطلب ثبت شده خود نماييد كه كاربراني بيشتري مشتاق به خواندن آگهي ثبت شده شما شوند.

·         آگهي هايي كه ثبت مي كنيد سعي شود به زبان ساده و رسا نوشته شود كه تمام كاربران به راحتي بتوان موضوع شما را درك نمايند.

 

سايت آگهي رايگان

زماني كه يك حرفه جديد و كسب و كار جديدي راه اندازي مي شود در درجه اول نياز است كه كاربران اطلاعات كافي را به دست آورند. براي اينكه شغلي  به صورت حضوري و يا آنلاين راه اندازي مي شود داراي مشتري باشد مهم ترين اقدام پيدا كردن و ثبث  آن در سايت آگهي رايگان  است. و تنها راهي كه بتوان مشتري هاي بيشتري را به سمت خود جلب كرد تبليغات و ثبت در سايت آگهي است.

سايت نيازمندي هاي رايگان

 

 

 

قبلا براي ثبت آگهي ها به صورت روزانه در جمله ها و روزنامه ها صورت مي گرفت اما با از ميان برداشته شدن اين گونه روش ها، و هم چنين رفتن اكثر مخاطبان به سمت و سوي فضاي پر مخاطب و طرفدار اينترنت، سايت نيازمندي هاي رايگان جانشين مجله ها و روزنامه ها شدند. به طوري كه با قرار دادن آگهي تبليغاتي خود در سايت نيارمندي هاي رايگان به سادگي مي توانيد براي خدمات خود و حتي پيدا كردن نيروي كار در كم ترين زمان ممكن به نتيجه برسيد بدون اينكه نياز باشد منتظر روزنامه ها بمانيد.

 

worldnewseyes

He acknowledged that he employed hundreds of third-party contractors to transcribe some of the Messenger voice conversations. Amazon, Apple, Google … and now also Facebook. The social network has acknowledged that it used hundreds of external contractors to transcribe some of the voice conversations in its...

https://worldnewseyes.com/

 

Fallah doesn't nor has he anytime


"Mr. Ramin Fallah doesn't nor has he anytime worked for an around the globe affirmed segment that supervises item and things that are recorded under SEMA (Special Economic Measures Act) rules," Immi Sikand made. 

موسسه آموزشي ارجمند

اجازه دهيد اولين جمله اين مقاله را با اين خبر آغاز كنيم؛ آيا مي‌دانستيد نزديك به 40% از رفتارهاي روزمره‌اي كه همه ما انجام مي‌دهيم، رفتارهايي هستند كه بر اساس عادت و به صورت ناخودآگاه انجام مي‌شوند؟ به احتمال زياد متوجه موضوع مورد بحث اين مقاله شده باشيد؛ عادت‌ها و قدرتي كه دارند! 

ويژگي هايي كه يك سايت معتبر دانلود فيلم بايد داشته باشد.

يكي از بهترين راه ها براي پر كردن اوقات فراغت در كنار خانواده و يا دوستان دانلود فيلم هاي جديد و مشهور يا به عبارتي ديگر فيلم ها و سريال هاي با ارزش است اما انتخاب سايت مناسبي براي دانلود سريال كه مرجعي كامل باشد بسيار اهميت دارد. در ادامه با ما باشيد تا براي هميشه شما را از شر سايت هاي نامعتبر خلاص كنيم.

ويژگي هايي كه يك سايت معتبر دانلود فيلم بايد داشته باشد.

1. پوشش كامل فيلم هاي ايراني

با پيشرفت فيلم هايي كه در نمايش خانگي عرضه مي شوند، تمايل مردم براي مشاهده ي اين فيلم ها به شدت افزايش يافته است. به عنوان مثال سريال قورباغه يكي از مشهور ترين سريال هاي در حال حاضر است كه به شدت مورد استقبال عموم قرار گرفته است. براي دانلود سريل قورباغه تنها كافيست وارد سايت سينما تي وي شويد و با چند كليك به تماشاي سريال هاي جذاب روز بنشينيد. سايتي معتبر است كه بتواند به روز باشد و تمام فيلم و سريال هاي ايراني را داشته باشد.

2. دسترسي راحت به فيلم هاي خارجي

يكي از مشكلاتي كه معمولا دوستداران فيلم هاي خارجي با آن مواجه هستند، اين است كه اغلب سايت ها آرشيو كاملي ندارند و يا كيفيت بالاي هر فيلم را براي دانلود قرار نداده اند. سينما تي وي مشكل دانلود فيلم خارجي را براي شما حل كرده و مي توانيد از تماشاي فيلم هاي با كيفيت لذت ببريد.

3. در نظر داشتن قشر كودك و نوجوان

بسياري از صاحبان وب سايت هاي فيلم كودكان و نوجوانان را فراموش مي كنند. اما سايتي را مي توان به عنوان مرجعي معتبر براي فيلم و سريال معرفي كرد كه تمام انيميشن هاي روز دنيا را نيز پوشش بدهد. جالب است بدانيد كه حتي در قشر بزرگسال نيز طرفداران زيادي براي انيميشن وجود دارد كه با دانلود انيميشن هاي مشهور دنيا و مشاهده ي آن ها زمان استراحت خود را پر مي كنند.

4. به روز بودن وب سايت

يكي از اصلي ترين ويژگي هايي كه يك سايت دانلودي بايد داشته باشد، آپديت بودن آن است زيرا علاقمندان به فيلم و سريال به دنيال جديدترين ها هستند تا بتوانند سريع تر شاهكارهاي سينماي جهان را مشاهده كنند.

همچنين پيشنهاد ميكنم حتما يه سر به دسته بندي دانلود فيلم ايراني وبسايت سينما تي وي بزنيد چرا كه قطعا پشيمون نخواهيد شد و از دانلود رايگان بيش از 1000 فيلم ايراني رايگان لذت خواهيد برد.

 

معرفي بهترين سايت دانلود فيلم و سريال

با يك گردش ساده در اينترنت متوجه مي شويد كه تعداد سايت هاي فيلم اصلا كم نيستند اما زماني كه مي خواهيد يك فيلم را دانلود كنيد تازه متوجه مي شويد كه به سختي مي توان يك سايتي پيدا كرد كه دسترسي ساده به آرشيوي كامل را براي شما مهيا كرده باشد. سايت سينما تي وي يكي از برترين سايت هايي است كه مي توانيد با خيال راحت به دانلود فيلم هاي مورد علاقه ي خود بپردازيد.

يكي از بهترين بخش هاي اين سايت اين است كه تمامي فيلم ها بر اساس ژانر دسته بندي شده اند و شما حتي مي توانيد از اين سايت براي انتخاب فيلم هاي روز دنيا در ژانر مورد علاقه ي خود استفاده كنيد. براي راحتي كاربران هر ويديو با كيفيت هاي متفاوتي در سايت قرار دارد تا هر كس با هر خواسته اي كه دارد بتواند سريع به مقصود خود دست پيدا كند.از سوي ديگر جديدترين فيلم ها و سريال ها را مي توانيد در اين سايت پيدا كنيد و ديگر نيازي نيست سايت هاي زيادي را براي پيدا كردن فيلم مورد علاقه ي خود بگرديد. در سينما تي وي علاوه بر فيلم هاي ايراني و خارجي مي توانيد انيميشن هاي برتر و روز دنيا را دانلود و در كنار عزيزان خود از ديدن آن ها لذت ببريد.

منبع سايت سينما تي وي https://cinamatv.com

 

مقايسه مهاجرت به كانادا، مهاجرت به استراليا و مهاجرت به اروپا

افرادي كه ذهن‌شان درگير مهاجرت است، معمولا اولين تصميمي كه بايد بگيرند اين است كه قرار است مقصد مهاجرت‌شان كدام كشور باشد؟ در اين مقاله مي‌خواهيم نقاط قوت و ضعف مهاجرت به كانادا، مهاجرت به استراليا و مهاجرت به اروپا را با هم مقايسه كنيم. علت انتخاب اين مقصدها آن است كه كانادا، استراليا و اروپا، به‌ترتيب، اصلي‌ترين مقصدهاي مهاجران ايراني در سال‌هاي اخير بوده است.

مهاجرت به كانادا: نقاط قوت و ضعف

مهاجرت به كانادا يكي از اولين و اصلي‌ترين گزينه‌هايي است كه اكثر متقاضيان مهاجرت را به خود جلب مي‌كند. تجربه‌ي ساليان اخير نشان داده ميزان موفقيت اخذ اقامت دائم از كانادا، به طرز محسوس و به‌اندازه‌ي بسيار زيادي بيش از ساير كشورها بوده است. اجازه دهيد ابتدا نگاهي گذرا و تيتروار داشته باشيم به نقاط قوت و ضعف كانادا و مهاجرت به كانادا.

مزيت‌هاي مهاجرت به كانادا

  • مهمترين و اساسي‌ترين مزيت مهاجرت به كانادا وجود فرصت‌هاي شغلي بسيار فراوان و متنوع در تمام استان‌هاي اين كشور است.
  • سهولت قوانين مهاجرتي كانادا در قياس با قوانين و سخت‌گيري‌هاي ساير كشورها را بايد مزيت ديگر مهاجرت به كانادا دانست زيرا همين مزيت است كه سبب مي‌شود پرونده‌هاي مهاجرتي، با درصد قابل قبولي از جانب دولت كانادا پذيرفته شوند.
  • يكي ديگر از نقاط قوت كانادا آن است كه استانداردهاي زندگي در اين كشور بسيار بالاست و از طرف ديگر، حقوق و شرايط زندگي براي مهاجران و غيرمهاجران، يكسان است. مثلا دسترسي به خدمات بهداشتي و درماني در كانادا، براي مهاجران و شهروندان اين كشور به يك اندازه است.
  • نقطه‌ي قوت ديگر، به قدرت پاسپورت كشور كانادا باز مي‌گردد. هر كس بعد از مهاجرت، پس از آن كه اقامت دائمش تبديل به شهروندي كانادا شد، مي‌تواند پاسپورت كانادايي دريافت كرده و با همان پاسپورت، بدون نياز به اخذ ويزا، به بيش از 100 كشور جهان سفر كند.
  • توسعه‌يافتگي كشور كانادا نيز نقطه‌ي قوتي است كه بسياري را براي مهاجرت به اين كشور مصمم مي‌كند. كانادا همواره يكي از كشورهاي برتر دنيا از لحاظ رشد و توسعه اقتصادي بوده است و امنيت در اين كشور روز به روز درحال افزايش است. براي نمونه‌اي از علل اين امنيت، مي‌توان به اين واقعيت اشاره كرد كه كانادا در نقطه‌اي از جغرافياي جهان قرار گرفته كه هميشه از جنگ‌هاي جهاني دور و دور از درستري بوده است.
  • يكي از كشورهايي كه كمترين نرخ جرم و جنايت دارند، بي‌ترديد كشور كاناداست. نقطه‌ي قوت ديگري كه مي‌توان براي مهاجرت به كانادا برشمرد، مردم كاناداست. مردم كانادا بسيار مودب، خونگرم، مهربان و مهمان‌نواز هستند. اساسا چون جمعيت كثيري از ساكنين كانادا را مهاجران تشكيل مي‌دهند، در نگاه مردم اين كشور، مهاجران از جايگاه قابل احترامي برخوردارند.
  • يكي ديگر از مزيت‌هاي مهاجرت به كانادا كه بعد از نقل مكان و شروع به كسب و كار در اين كشور خود را نشان مي‌دهد، روابط اقتصادي نزديك و دوستانه‌اي است كه كانادا با كشورهايي نظير آمريكا، انگلستان و استراليا دارد
  • جذابيت ديگر كانادا، ثبات اقتصادي و ارزش واحد پول اين كشور (دلار كانادا) است. بد نيست بدانيد ميانگين درآمد سالانه‌ي شهروندان كانادا، بيش از 38 هزار دلار در سال است.
  • مزيت و نقطه قوت ديگر مهاجرت به كانادا آن است كه پس از مهاجرت به اين كشور مي‌تواند به صورت برابر با شهروندان اين كشور، به امكانات تحصيلي و آموزشي دسترسي يافت. بديهي است كه اين امكانات، در رديف باكيفيت‌ترين امكانات آموزشي و تحصيلي جهان به حساب مي‌آيند.

نقاط ضعف مهاجرت به كانادا

·         يكي از پررنگ‌ترين و بارزترين نقطه ضعف‌هاي كانادا و مهاجرت به كانادا آب و هواي اين كشور است. معروف است كه كانادا كشوري بسيار سرد است. اما در عين حال بايد به اين نكته توجه داشت كه كانادا دومين كشور پهناور جهان (بعد از روسيه) است و اين‌گونه نيست كه همه‌ي شهرها و نقاط اين كشور سرد باشند. شهرهاي بزرگ اين كشور آب و هواي معتدلي دارند.

·         دوري از ايران را شايد بتوان نقطه ضعف ديگر مهاجرت به كانادا دانست. اكثر كساني كه قصد مهاجرت دارند، مايل‌اند به كشوري مهاجرت كنند كه فاصله‌اش با ايران زياد نباشد تا بتوانند هر از گاهي، با هزينه‌هاي نه چندان زياد به ايران سفر كنند. اما كانادا از ايران بسيار فاصله دارد. يك سفر با هواپيما از تورنتو به تهران، نزديك 20 ساعت به طول مي‌انجامد. در حالي كه مثلا اگر كسي به تركيه مهاجرت كرده باشد، كافي است دو ساعت در هواپيما باشد تا در خاك تهران فرود بيايد.

مهاجرت به استراليا: نقاط قوت و ضعف

شايد بتوان ادعا كرد مهاجرت به استراليا دومين گزينه براي متقاضيان مهاجرت از ايران است. عوامل متعددي سبب مي‌شود استرليا تبديل به مقصدي محبوب شود. آمارهاي سالانه و گزارش‌هاي رسمي سازمان ملل متحد نشان مي‌دهد از ده شهرِ برتر دنيا براي زندگي، چهار شهر در استراليا قرار دارد. اين چهار شهر عبارت‌اند ازملبورن، پِرث، آدلايد و سيدني. در ادامه، مهم‌ترين نقاط قوت و ضعف مهاجرت به استراليا را برخواهيم شمرد.

·         كيفيت بالاي زندگي در استراليا: يكي از جذابيت‌هاي مهم مهاجرت به استراليا استانداردها و كيفيت بالاي زندگي در اين كشور است. مهم‌ترين عوامل جذابيت استراليا كيفيت زندگي در اين كشور است. كيفيت بالا البته باعث بالارفتن هزينه‌هاي زندگي نيز مي‌شود كه به اين بحث در بخش نقاط ضعف مهاجرت به استراليا اشاره خواهيم كرد.

·         بازار كار و موقعيت شغلي در استراليا: يكي ديگر از نقاط قوت مهاجرت به استراليا بويژه براي اشخاص متخصص و نيروهاي ماهر و كساني كه به شيوه‌ها و با انگيزه‌هاي كاري مهاجرت مي‌كنند، بازار كارِ قوي استراليا است. استراليا كشوري پيشرفته است و از اقتصادي بزرگ و قوي برخوردار است.

·         امنيت، فاكتور ديگري است كه بايد آن را نقطه‌ي قوت استراليا و مهاجرت به استراليا دانست. نرخ جرم و جنايت در استراليا پايين‌تر از استعدادهاي جهاني است. بعلاوه، دولت استراليا براي اثبات اهميت امنيت، هر سال به افراد زيادي از سراسر جهان كه در كشور خودشان امنيت ندارند پناهندگي اعطا مي‌كند.

·         فاكتور تاثيرگذار ديگري كه نقطه‌ي قوت استراليا محسوب مي‌شود، مهاجرپذيري اين كشور است. استراليا كشوري چندفرهنگي است و  مهاجران در اين كشور, معمولا احساس غريبي نمي‌كنند. استراليا در واقع، خانه‌اي بزرگ براي مهاجران است و هر كسي با هر پيشينه‌ي اجتماعي و فرهنگي، مي‌تواند به‌راحتي خود را با جامعه و فرهنگ استراليا تطبيق دهد.

نقاط ضعف مهاجرت به استراليا

·         اولين نقطه ضعف، هماني است كه در مورد كانادا نيز گفتيم: دوري از ايران. يك ضرب‌المثل انگليسي هست كه مي‌گويد استراليا از كره‌ي ماه هم دورتر است.

·         دومين نقطه ضعف بزرگ براي متقاضيان مهاجرت به استراليا قوانين سخت‌گيرانه‌ي اين كشور براي پذيرش مهاجران است. مهاجرت به استراليا فرايندي سخت‌تر از مهاجرت به كانادا است، و البته استراليا براي بسياري، چنان جذاب است كه اين نقطه‌ضعف را به جان مي‌خرند تا به مقصد و مقصود خود برسند.

·         هزينه‌هاي بالاي زندگي را نيز بايد نقطه ضعف ديگر كشور استراليا دانست. البته اين گراني، نسبي است و براي كسي كه در خود استراليا كار مي‌كند و درآمد دارد، نقطه‌ضعف چنداني محسوب نمي‌شود زيرا درآمدها نيز به همان نسبت بالاست؛ اما براي دانشجويان خارجي، اين هزينه‌هاي بالاي زندگي مي‌تواند مشكل‌ساز باشد.

 

مهاجرت به اروپا: نقاط قوت و ضعف

اما سومين گزينه براي متقاضيان مهاجرت، مهاجرت به اروپاست. اروپا قاره‌اي متشكل از كشورهاي متعدد است و هر كشور، اقتضائات و شرايط خاص خود را براي پذيرش مهاجران دارد. به همين دليل نمي‌توان حكمي كلي در مورد نقاط قوت و ضعف مهاجرت به اروپا صادر كرد. بنابراين در ادامه، فقط به صورت تيتروار، برخي از مهم‌ترين نقاط قوت و ضعف مهاجرت به اروپا را به صورت عمومي بيان مي‌كنيم:

مزيت‌هاي مهاجرت به اروپا

·         تنوع فرهنگي بالا

·         برخورداري از پول واحد

·         امكان مسافرت به كشورهاي مختلف اروپا بدون نياز به اخذ ويزا

·         رفاه بسيار بالا

·         سطح بسيار بالاي استانداردهاي آموزشي و تحصيلي

·         نظام‌هاي بيمه‌اي بسيار قوي و پيشرفته

·         پيشرفتگي و توسعه‌يافتكي صنعتي و تجاري

·         آب و هواي بسيار خوب

نقاط ضعف مهاجرت به اروپا براي متقاضيان ايراني

·         ماليات‌هاي سنگين در مقايسه با ساير نقاط جهان

·         هزينه‌هاي بالاي زندگي در مقايسه با ساير كشورها

·         نياز به يادگيري زبان جديد بر حسب كشور مقصد در اين قاره

·         قوانين سختگيرانه‌ي مهاجرتي در قياس با كشورهايي چون كانادا

 

مقاله‌اي كه مطالعه فرموديد توسط تيم توليد محتواي موسسه حقوقي- مهاجرتي رهپويان مهاجر در اختيارتان قرار گرفته است. اميدواريم مطالعه‌ي اين مقاله، دانش و اطلاعات‌تان درباره مهاجرت به كانادا , مهاجرت به استراليا و مهاجرت به اروپا را اندكي افزايش داده باشد و شما را با نقاط قوت و ضعف اين گزينه‌هاي مهاجرت آشنا ساخته باشد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت مشاوره‌هاي تخصصي در مورد انواع روش‌ها و گزينه‌هاي مهاجرت به هر نقطه از كشورهاي مهاجرپذير دنيا، مي‌توانيد با كارشناسان اين موسسه در تماس باشيد. رهپويان مهاجر با 4 شعبه‌ي فعال در 4 شهر كشور، مشاوري امين براي شماست. راه‌هاي تماس با رهپويان مهاجر آتي‌نگر:

دفتر مركزي رهپويان: شيراز- معالي‌آباد- ابتداي خيابان بهاران- مجتمع اداري آرين- طبقه سوم - واحد 4

تلفن‌هاي تماس: 07136383246– 07136383392– 09120973437 –09120973427- 09122189355

دفتر تهران: تهران- خيابان فرشته- خيابان بيدار- نبش كوچه مريم غربي- پلاك 1/2 – واحد 4

تلفن‌هاي تماس: 02122055621- 09120973437

دفتر مشهد: مشهد- سلمان فارسي، بين راهنمايي 22 و فلسطين 21، ساختمان اداري كيان، طبقه 4، واحد 8

تلفن تماس: 09151237938-09911223155-05138462543-05138462544

دفتر كرج:  كرج- خيابان طالقاني- جنب پل آزادگان– ابتداي بلوار بسيج (كاج سابق)- پلاك479- ساختمان پژواك- طبقه پنجم- واحد 13

تلفن‌هاي تماس: 02632515881- 02632513321

 

Uomi

بازي مافيا بازي جذابي است،كه مي توان به همراه دوستان و آشنايان انجام داد.در روز هاي تعطيل و خسته كننده يكي از بهترين روش هايي كه به وسيله آن مي توان با خستگي و روزمرگي مقابله كرد،بازي مافيا است. اين بازي را مي توان به صورت دورهمي و همراه ديگران تجربه كرد. البته بايد اين نكته را در نظر داشت. كه براي اين بازي بايد گروه خاصي از افراد تعيين شده باشند . بازي مافيا مهارت هاي ايفاي نقش ، تحليل اطلاعات ، اقناع ديگران و استدلال را افزايش مي دهد.


https://www.uomi.ir/

خريد فالوور واقعي

شما نمي‌توانيد اهميت داشتن فالوور را ناديده بگيريد، هر چقدر شما فالوور بيشتر داشته باشيد شدت تبليغات پيچ شما بيشتر خواهد شد و ديگران بيشتر با شما آشنا مي‌شوند. داشتن فالوور‌هاي زياد باعث مي‌شود كه روز به روز بر تعداد فالوور هايتان افزوده شود زيرا اين امر بر كسي پوشيده نيست كه افراد ابتدا سراغ صفحه اينستاگرام ميروند و نگاهي به تعداد فالوور هاي پيچ مي‌كنند، با بالا بودن تعدادشان نسبت به پيچ كنجكاو، و ترغيب به فالو كردن آن مي‌شوند.


https://goldfollower.com/