قبولي در آزمون كارشناسي ارشد و آزمون دكتري 1400 از رويا تا واق

به گزارش سنجش اميركبير بررسي يك هفته اخير  موتور جست‌وجوي گوگل، نشان مي دهد داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد براي ثبت‌نام كنكور ارشد مواردي را جست‌وجو كرده‌اند.

بنابر اعلام سنجش اميركبير، زمان ثبت‌نام كارشناسي ارشد، ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد 1400، زمان آزمون كارشناسي ارشد 1400، زمان ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد 1400، ثبت‌نام كارشناسي ارشد 1400 دانشگاه آزاد، زمان برگزاري آزمون كارشناسي ارشد 1400، زمان ثبت‌نام كارشناسي ارشد 1400، ثبت ‌نام كارشناسي ارشد 1400، زمان برگزاري آزمون كارشناسي ارشد 1400، زمان ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد ، ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد 1400، ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد 1400دانشگاه آزاد، ثبت‌نام كارشناسي ارشد 1400، آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد 1400 و ... 

داوطلبان آزمون ارشد در هنگام ثبت نام شور و اشتياق بالايي دارند ولي وقتي به مرحله شروع و برنامه ريزي مي رسند به خاطر سر درگمي در اجراي يك برنامه ريزي قابل انجام و نداشتن مشاور و پشتيبان آموزشي و در آخر به دليل وجو تنوع بالا در كتب مورد نياز، عملا داوطلب موضوع را رها كرده و از قبولي در كنكور نا اميد مي شوند. اين موضوع واقعيتي است كه هر ساله براي بسياري از داوطلبان اتفاق مي افتد.

لذا در اينجا اين سوال مطرح مي شود چگونه مي شود قبولي در كنكور كارشناسي ارشد و دكتري را به رويايي شيرين و دست يافتني مبدل كرد؟ اولين مرحله داشتن اعتماد به نفس، تهيه يك بسته آموزشي قابل اعتماد و يك همت عالي براي شروع مي باشد.

لذا فراهم آوردن مرحله اول و سوم به دست شما و آماده كردن مرحله دوم (بسته آموزشي قابل اعتماد به همراه مشاوره و پشتيباني) به عهده ماست .ما در كنار شما هستيم تا روياهاي خود را به واقعيت تبديل كنيد.

زمان ثبت‌نام از روزيك ‌شنبه 16 آذرماه شروع مي‌شود و لازم است كه داوطلبان جهت ثبت‌نام به سايت سازمان سنجش مراجعه كنند.

منابع آزمون كارشناسي ارشد و منابع آزمون دكتري

با شروع ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد سراسري و آزاد 1400 تكاپو و جنب و جوشي در داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد ايجاد شده است. بنابراين انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون كارشناسي ارشد اولين قدم صحيح در مسير حركت به سوي قبولي در آزمون كارشناسي ارشد است.

دپارتمان‌هاي تخصصي سنجش اميركبير جهت سهولت دسترسي داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد، منابع آزمون كارشناسي ارشد را  و براي داوطلبان آزمون دكتري، منابع آزمون دكتري تدوين و گردآوري كرده تا داوطلبان حتي اگر خودشان به صورت مستقل نيز بخواهند منابع را تهيه كنند اين امر قابل انجام باشد.

به داوطلبان توصيه مي‌شود كه از بسته‌هاي آموزشي (كتب و جزوات تخصصي) مورد نياز هر رشته استفاده كنند، تا بتوانند از كمترين زمان، بيشترين استفاده را بكنند.ليست منابع آزمون كارشناسي ارشد در سايت سنجش تكميلي دات آي آر قابل بهره‌برداري است.

آيا خواندن كتب مرجع براي آزمون كارشناسي ارشد و آزمون دكتري توصيه مي‌شود؟

مطالعه كتاب‌هاي مرجع اگر چه بسيار مفيد و ضروري است اما براي آمادگي در آزمون كارشناسي ارشد داراي معايبي است كه در ادامه به آنها اشاره مي‌كنيم:

1- حجم اين نوع كتاب‌ها با توجه به مطالب مفيد آنها براي آزمون مناسب نيست؛ چرا كه در كتاب‌هاي مرجع بيشتر به آموزش مفاهيم، اثبات قضايا و بعضاً آوردن مطالب غير ضروري تكيه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، براي تمرين دانشجويان كم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته‌اند.

2-در اين نوع كتاب‌ها، روش‌هاي تستي و سريع جهت پاسخ گويي به سؤالات آزمون كارشناسي ارشد، وجود ندارد.

3-مطالب بعضي از اين كتاب‌ها به دليل ترجمه گزينشي نامفهوم به نظر مي‌رسد و خواننده نمي‌تواند ارتباط لازم را با كتاب برقرار كند.

سنجش اميركبير پيشنهاد مي‌كند براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با خدمات سنجش اميركبير به وب‌سايت سنجش تكميلي دات آي آر www.sanjeshetakmili.ir مراجعه كنيد و يا جهت ثبت‌نام خدمات آموزشي سنجش اميركبير و همچنين مشاهده منابع دروس آزمون كارشناسي ارشد 1400 سراسري و آزاد به سايت سنجش تكميلي مراجعه كنيد.

انتشارات سنجش اميركبير جهت قبولي داوطلبان در آزمون كارشناسي ارشد و دكتري، كتاب‌هاي رشته‌هاي مختلف را در سطح كشور ارائه كرده كه با استقبال زيادي از سوي دانشجويان مواجه شده است.

كتاب‌هاي تك‌درس آزمون كارشناسي ارشد:

در اين نوع كتاب‌ها براي هر درس يك كتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زباني ساده همراه با آوردن مثال‌ها و تست‌ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. در كتاب‌هاي آموزشي مؤسسه از آوردن مطالب غيرضروري پرهيز شده است.

پس از آموزش مطالب هر فصل، تست‌هاي طبقه‌بندي شده سال‌هاي گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشريحي و تست‌هاي خودسنجي با جواب كليدي گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، همه تست‌هاي سال‌هاي قبل مربوط به آن فصل را مرور كند.

كتاب‌هاي كارشناسي ارشد و دكتري سنجش اميركبير با توجه به ساختار كاملاً حرفه‌اي و علمي آنها و توجه به نياز دانشجويان، داوطلبان را از مراجعه به كتاب‌هاي ديگر بي‌نياز مي‌كند.

مطمئناً تعداد تست‌هاي فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن كتاب‌ها از مشخصه‌هاي بارز كتاب‌هاي سنجش اميركبير است.

جزوات سنجش اميركبير حاوي مطالب مفيد و نكات برگزيده‌اي است كه موجب صرفه‌جويي در وقت داوطلبان مي‌شود.

بسياري از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد كتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزينش مطلب و كمبود زمان براي مطالعه آنها مي‌شوند، از اين رو جزوات سنجش اميركبير علاوه بر مطالب گردآوري شده توسط نفرات برتر، داراي مطالب كنكوري بوده و يك منبع جامع، كامل و در عين حال خلاصه محسوب مي‌شود كه نياز شما را به هر كتاب يا هر منبع ديگري مرتفع مي‌كند.

هم اكنون داوطلبان مي‌توانند براي مشاوره رايگان از طريق سايت سنجش اميركبير  و يا تماس با 02144031690 ، با مشاوران سنجش اميركبير ارتباط برقرار كنند.

 

خريد لايك

صراحتاً از خود بپرسيد كه چرا به وب سايت ما مراجعه كرده ايد ، چرا به دنبال خريد فالوور هستيد و چه چيزي باعث مي شود علاقه شما به داشتن فالوور بيشتر شود ، بدون شك اين سوالات شما را به سمت جي فالوور سوق مي دهد و همچنين سعي مي كنيد كه نسبت به ديگران متفاوت به نظر برسيد. همه ما مي دانيم كه از يك سو اكانت هاي صدها هزار فالووري چقدر جذاب هستند و از طرف ديگر ، كاملاً مطمئن هستيم كه فالوورها همگي واقعي نيستند و در اكثر موارد فيك و جعلي هستند.

https://gfollower.com/

ايران سوشال

 است ، باعث ايجاد محيطي با ارزش براي كسب و كارها و اينفلوئنسرها نيز شده است. با استفاده از دنياي اينستاگرام براي كسب و كار خود مي توانيد فروش خود را تا چندين برابر افزايش دهيد ، اما اين همه ماجرا نيست !

https://iransocial.co/


گل و گياه مصنوعي؛ دوستان هميشه شاداب

به رسم مطالب پيشين كه درباره چمن مصنوعي صحبت مي كرديم، اكنون قصد داريم تا به يكي ديگر از محصولات ارزشمند مصنوعي بپردازيم كه مصارف گسترده اي در زندگي ما دارد؛ گل مصنوعي.

به گزارش ايسنا، بنابراعلام مانا چمن، همه انسان ها گل ها و گياهان طبيعي را دوست دارند و تاثير شگفت انگيز اين موجودات زيبا در سلامت روح و روان بر هيچ كس پوشيده نيستاما اگر به هر دليل، امكانات نگهداري و مراقبت از گل و گياه طبيعي را نداشته باشيم، بايد به فكر چاره اي بود.

سال هاست كه انواع و اقسام گل ها و گياه مصنوعي به كمك ما آمده و توانسته جايگزين شايسته اي براي انواع طبيعي باشد.

اهميت گل مصنوعي در دكوراسيون خانه

گل مصنوعي يكي از محصولات تزئيني محسوب مي شود كه در همه جا به چشم مي خوردمتاسفانه بسياري از افراد فكر مي كنند كه گل و گياه مصنوعي يك شيء پلاستيكي تقلّبي است و استفاده از آن را باعث بي كلاسي مي دانند.

اما جالب است بدانيد كه امروزه مدل هاي مختلف گل و گياه مصنوعي با ظاهر بسيار طبيعي و قابل باور خود توانسته توجه و رضايت مشتريان سخت گير را هم جلب كند.

گل و گياه مصنوعي هم به شكل گلدان به كار مي رود و هم در ايجاد ديوار سبز مصنوعي؛ براي اين كار، پنل هاي ويژه اي جهت نصب آنها توليد شده كه به سادگي بر روي ديوار ها قرار مي گيرد.

بسياري از مردم كشور ما سال هاست كه با انواع مدل هاي گل و گياه مصنوعي آشنا هستند؛ اين محصولات معمولا در مغازه هاي گل مصنوعي فروشي و بعضاً در فروشگاه هاي محصولات دكوري آنتيك فروخته ارائه مي شد.

چند ساليست كه توليد اين محصولات در داخل كشور آغاز شده و با انواع محصولات وارداتي خارجي رقابت مي كندقيمت گل و گياه مصنوعي توليد داخل به طرز چشمگيري (گاهي تا سه برابرارزان تر از نمونه هاي خارجي است و همين مساله باعث افزايش محبوبيت و خريد آن از سوي مصرف كنندگان شده است.

گل هاي مصنوعي با طرح و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و همه دوست دارند كه اين محصولات تا جاي ممكن ظاهر و حس لمس گل هاي طبيعي را همانندسازي كندبا پيشرفت هاي چشمگيري كه در ساخت پليمرها و روش هاي توليد اين محصولات صورت گفته، امروزه تا حد زيادي اين مهم برآورده شده است.

نگهداري از گل و گياه مصنوعي به دليل عدم احتياج به نور، آب، خاك و ماده غذايي بسيار آسان است و در تمامي طول سال و هر گونه شرايط محيطي نيز زيبايي و شادابي خود را حفظ مي كند.

گلدان مصنوعي در همه جا قابل استفاده است؛ پذيرايي، نشيمن و اتاق خواب خانه ها، لابي و راهروي ساختمان هاي مسكوني، دفتر كار اداري، مراكز تجاري همچون فروشگاه و مراكز خريد، كافي شاپ، رستوران، هتل، تالار جشن و...

جنس گل مصنوعي چيست؟

ساقه، شاخه، گل و ميوه بسياري مدل ها از ماده پلي اتيلن و برگ و گلبرگ ها در برخي محصولات نيز از ابريشم مصنوعي يا پارچه پي وي سي توليد مي شودگلدان ها هم عموماً از سفال و پلاستيك و به ندرت از فلز و شيشه ساخته مي شوند.

گلدان هاي مصنوعي در اندازه هاي متنوعي عرضه مي شوند؛ گلدان هاي فانتزي بسيار كوچك براي زيباسازي سرويس بهداشتي و قرار دادن روي طاقچه هاي دكوري استفاده مي شود و مدل هاي متوسط هم براي استفاده روي ميز،  مدل هاي بزرگ هم براي دكوراسيون انواع محيط ها به كار مي رود.

مصارف گل مصنوعي

انواع گل و گياه مصنوعي را مي توان بر روي ميز و فضاهاي دكوري استفاده نمودهمچنين مي توان دسته هاي گل و گياه را با سيم مفتول فلزي بر روي پنل ديوار سبز متصل نموده و منظره چشم نوازي را به وجود آوريم.

پيش تر درباره ديوار سبز مصنوعي و موضوعات مرتبط با آن به طور مفصّل در سايت ماناچمن توضيح داده ايمشما مي توانيد مطالب مفيد و آموزنده درباره ديوار سبز مصنوعي مطالعه فرماييد.

نگهداري از گل مصنوعي

بسياري از گل هاي مصنوعي در مقابل اشعه يو وي آسيب پذير بوده و دچار تغيير رنگ مي شوند؛ پس بهتر است گل و گياه مصنوعي را در معرض تابش مستقيم نور خورشيد قرار ندهيمنظافت گل هاي مصنوعي هم بسيار آسان است؛ در بيشتر اوقات، يك گردگيري ساده مي تواند غبار را از سطح آن پاك نمايد.

خريد گل مصنوعي

شما مي توانيد به دو شيوه اين محصول را خريداري نماييد:

خريد اينترنتي و آنلاين از طريق سايت اينترنتي شركت مانا چمن؛ انتخاب محصول مورد نظر، افزودن به سبد كالا، پرداخت هزينه از طريق كليه حساب هاي بانكي و ثبت سفارش

ارتباط از طريق تلفن ثابت، تلفن همراه، بسترهاي پيام رسان و شبكه هاي اجتماعي در فضاي مجازي با كارشناسان فروش مجموعه مانا چمن و دريافت راهنمايي و توضيحات تكميلي و سپس سفارش و پرداخت هزينه

كالاي خريداري شده از راه هاي موجود به كليه نقاط كشور ارسال مي گرددبراي اطلاع از انواع بسيار متنوع محصولات گل مصنوعي ماناچمن، با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

 

چاپ پرچم

علاوه بر پرچم هاي مختلفي كه در دنياي پرچم موجود هستند ، مي توانيد اقدام به خريد پرچم هاي سفارشي شده با طرح ها و اندازه هاي مختلف متناسب با نيازتان كنيد. همچنين دنياي پرچم مي تواند محصولات بسياري را كه براي تجارت خود نياز داريد ، توليد كند. مي توانيد پرچ هاي مختلف را با بهترين كيفيت در دنياي پرچم مشاهده و خريداري كنيد.

 

https://donyayeparcham.com/

نكات كليدي بهترين خريد نهال گردو و (ليست قيمت در اسفند ۱۳۹۹)

اگر شما هم به فكر خريد نهال گردو، و توسعه كسب و كار خود به عنوان يك كشاورز و يا سرمايه گذار در حوزه نهال و گردو مي‌باشيد؛ اين مطلب را دنبال كنيد تا ليست قيمت ۱۴ نوع نهال گردو را براي شما ارائه كنيم.

 

قيمت نهال گردو بر چه معياري تعيين مي‌شود؟

جالب است بدانيد قيمت انواع نهال گردو؛ بر اساس نوع بذري يا پيوندي بودن آنها مشخص مي‌شود. معمولاً نهال‌هاي گردو پيوندي قيمت دو برابري نسبت به بذري ها دارند، زيرا در آنها اصلاح ژنتيكي صورت گرفته است تا در برابر هم آفات مقاومت خوبي نشان دهند و هم بازدهي بالايي را رقم زنند.

معيار دومي كه قيمت نهال گردو؛ را تعيين مي‌كند، سن نهال مي‌باشد. جالب است بدانيد نهال‌هايي كه سن بيشتري را دارا باشند، از قيمت كمتري برخوردار مي‌باشند اما در بين برخي نهالستان‌ها مشاهده مي‌شود كه نهال‌هاي سه ساله گردو را نسبت به نهال دو ساله با قيمت بيشتري به فروش مي‌رسانند اما در نقطه‌ي مقابل برخي از نهالستان هاي معتبر مانند: آريا نهال، گلد نهال و يا دكتر نهال كه زير نظر وزارت جهاد كشاورزي هم مي‌باشند، در اطلاع رساني اين امر فعاليت مناسبي داشته اند. علت ارزان بودن اين نهال‌ها هم براي آن مي‌باشد كه نهال طراوت و تازگي ريشه‌هاي خود را نداشته كه در نتيجه سخت‌تر با محيط رشد جديد عادت كرده و هرس آن هم دشوارتر مي‌باشد.

معرفي مايگريشن اسكيلز

مايگريشن اسكيلز يك استارتاپ در زمينه آموزش زبان خارجي به صورت تخصصي و دسته بندي شده است كه استاد و متقاضي را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي از جمله معلم خصوصي، دوره آموزشي به صورت پكيج فيزيكي و دانلودي، كلاس آنلاين و حضوري، مدرسه آنلاين،كتاب هاي خارجي اورجينال و غير اورجينال، مشاوره تخصصي آموزش زبان، فروشگاه آموزشي و به‌طوركلي آنچه يك زبان آموز براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را به صورت تخصصي و كارشناسي شده فراهم مي‌كند. در مايگريشن اسكيلز، صفر تا صد يادگيري زبان انگليسي را به عنوان ابزار قدرتمند قرن بيستم، به شما آموزش مي دهيم.

 

مايگريشن اسكيلز يك پلت فرم ماركت پليس براي يادگيري زبان خارجي (در فاز اول انگليسي) است كه زبان آموزان و مدرسان را به هم متصل مي كند. مايگريشن اسكيلز فروشگاه ديجيتالي است كه بستري را براي فعاليت مدرسين و توليدكنندگان و فروشندگان كالاها و خدمات مرتبط به زبان با برندهاي مختلف فراهم مي‌نمايد.هر مدرس و تامين‌كننده‌اي پنل مختص خود را دارد؛ به محض سفارش و انتخاب آن فروشنده از سوي يك مشتري، آن محصول يا خدمت در ليست سفارش فرد قرار مي‌گيرد.

 

متقاضيان يادگيري زبان كه مي خواهند از اين مهارت جهت تحصيل در دانشگاه هاي داخل، دانشگاه هاي خارج (اپلاي كردن) و مهارت شغلي جهت مهاجرت استفاده كنند مي توانند تمام خدمات تخصصي خود را به صورت متمركز، ارزان‌تر و راحت‌تر از اين سايت تهيه كنند.مزيت ما نسبت به رقباي داخلي، جامعيت خدماتي است كه ارائه مي‌دهيم يعني سايت مايگريشن از اجتماع بيش از 10 نوع خدمت تشكيل شده است.

 

مايگريشن اسكيلز يا مهارت هاي مهاجرت، يك مرجع جستجو و انتخاب استاد زبان به همراه دروس و دوره هاي آموزشي فشرده و غير فشرده مختلف براي يادگيري زبان آموزان است. با استفاده از پلتفرم آموزش آنلاين زبان مايگريشن اسكيلز مي توانيد با اساتيد و آموزشگاه هاي مختلف آموزش زبان سراسر كشور ارتباط بگيريد و روند پيشرفت خود را در هر مرحله از يادگيري زبان خواهيد ديد. هدف ما در سايت مهارت هاي مهاجرت، آموزش مهارت هاي زبان شامل مكالمات عمومي انگليسي، رايتينگ، ريدينگ، اسپيكينگ، لغات، گرامر و مهارت شنيداري زبان هاي مختلف (در فاز اول انگليسي) به صورت آنلاين با كمترين هزينه و بي نياز از صرف زمان و هزينه ي رفت و آمد براي مدرسين و زبان آموزان مي شود.

 

در كلاس هاي آنلاين زبان تمركز بر روي مهارت هاي مورد نياز زبان آموز، تمرين مكالمه زبان آنلاين، استفاده از بهترين منابع و كتب براي يادگيري زبان، داستان هاي كوتاه انگليسي، اخبار و فيلم هاي زبان هاي ديگر و استفاده از متدهاي مختلف و جذاب آموزشي مي باشد. در واقع مايگريشن اسكيلز به صورت تخصصي و حرفه اي تلاش مي كند كه پاسخي براي نيازهاي هر نوع زبان آموزي داشته باشد و چه زبان آموزي دوست داشته باشد به تنهايي و از طريق خودآموز و بدون كمك مدرس زبان يادگيري را شروع كند و چه دوست داشته باشد كه استاد زبان مسير آموزش زبان را براي او مشخص كند مي تواند در مايگريشن اسكيلز پاسخي به سوالات زبان خود پيدا كند. كلاس هاي آنلاين زبان مهارت هاي مهاجرت به صورت خصوصي و گروهي با استاد دلخواه زبان آموز در روزي كه بخواهد برگزار مي شوند.

 

در سايت مايگريشن اسكيلز مي توانيد اطلاعات كاملي راجع آزمون هاي داخل و خارج(آيلتس ، تافل و ...) به صورت تخصصي و حرفه اي پيدا كنيد. همچنين روش هاي اپلاي در دانشگاه هاي خارج، همچنين اطلاعات كاملي راجع زندگي و كار در كشورهاي مقصد را براي شما آورده ايم.

 

بنيانگذاران اين استارتاپ فارغ التحصيلان دانشگاه هاي صنعتي اميركبير و شريف مي باشند كه تجربه عميقي در صنعت آموزش مقاطع تكميلي كشور دارند.

 

فراگيري يك زبان جديد تجربه ي يك زندگي تازه است

اين روزها فراگيري زبان انگليسي به عنوان يك زبان بين المللي دغدغه بسياري از كساني است كه سعي دارند از رويدادهاي مختلف جهان آگاه گرديده و با پيشرفت هاي به دست آمده همگام باشند. مطالعه و درك محتوي متون مختلف موجود در كتب، روزنامه ها، مجله ها، سايت هاي اينترنتي و … يكي از راه هاي به روز رساني اطلاعات مي باشد كه فراگيري زبان انگليسي را امري اجتناب ناپذير گردانيده است. بسياري از شبكه هاي راديويي و تلويزيوني دنيا اخبار علمي، فرهنگي، آموزشي، هنري و … را از سراسر دنيا جمع آوري كرده و به زباني ساده و به دور از تكلف در اختيار مخاطبان خود قرار مي دهند. بسياري از افراد در گوشه و كنار دنيا به اين اخبار دسترسي داشته و از آنها بهره مي گيرند. ولي لازمه درك اين همه اطلاعات و اخبار علمي و ارتباط با كل جهان به عنوان يك دهكده جهاني، فراگيري زبان انگليسي است.

 

چرا مايگريشن اسكيلز

اهميت و ضرورت فراگيري زبان انگليسي و اطلاع از آنچه در اين كره خاكي رخ مي دهد ما را بر آن داشت تا به صورت حرفه اي و وسيع استارتاپ ماركت پليس مايگريشن اسكيلز را متولد كنيم.


امروزه براي كسب موفقيت در زمينه‌ي شغلي و تحصيلي دانستن زبان انگليسي يك ضرورت محسوب مي‌شود. افرادي كه مي‌خواهند دانش خود را به‌روز نگه دارند و از پيشرفت دنياي علم و تكنولوژي جا نمانند بايد زبان انگليسي را بدانند و به آن تسلط داشته باشند. علاوه بر اينها دانستن زبان انگليسي اين امكان را براي افراد فراهم مي‌كند تا با افراد برجسته در حوزه‌هاي تخصصي ارتباط برقرار كنند و دانش‌شان را در آن زمينه افزايش دهند.


براي يادگيري زبان انگليسي روش‌ها و متدهاي فراواني وجود دارد ما سعي كرده ايم روش‌هاي مختلفي كه امروزه براي يادگيري زبان انگليسي استفاده مي‌شود را در سايت مايگريشن اسكيلز گردآوري كنيم تا زبان آموز براحتي به اطلاعات جامع دسترسي داشته باشد.

 

مايگريشن اسكيلز يا مهارت هاي مهاجرت وب‌سايتي است كه در آن محتوا و منابع آموزشي مورد نياز زبان آموزان مقاطع مختلف و همچنين خدمات مورد نياز مهاجرت تحصيلي و شغلي را ارايه مينمايد. اگر مي‌خواهيد مكالمه زبان خارجي را فرا بگيريد اگر مي خواهيد در آزمون هاي داخل و خارج شركت كنيد اگر قصد مهاجرت تحصيلي و شغلي داريد اگر قصد مهاجرت به روش هاي مختلف (سرمايه گذاري و …) را داريد، ما در مايگريشن اسكيلز قدم به قدم همراه شما هستيم. در اين سايت تمام منابع و خدمات آموزشي به روز منتشر شده داخل و خارج از كشور را معرفي و ارايه مي كنيم، اخبار حوزه زبان خارجي و امور مرتبط به مهاجرت را مي‌گذاريم و در اين مسير با مشاوره‌ها و آزمون‌هاي مختلف زبان هاي داخل و خارج، شما را همراهي كرده و لحظه هاي خوشي را برايتان رقم مي زنيم.

 

يكي از فرهنگ و فرصت هايي كه تهديد كرونا براي ما ايجا كرد فرهنگ آموزش آنلاين و ماندن در خانه بود كه علي رغم چالش ها و نبود زيرساخت هاي مربوطه توانست خود را به عنوان يك فرهنگ بر ما حاكم كند لذا با عنايت به همه گيري آموزش آنلاين در ايران ما ياد خواهيم گرفت.

 

چطور مي‌توانيم زبان انگليسي را در خانه ياد بگيريم؟

در سايت مايگريشن اسكيلز اساتيد مطرح داخلي و خارجي، زبان را براساس جديدترين منابع روز دنيا، به صورت صوتي و تصويري به شما آموزش خواهند داد.

 

مهمترين ويژگي‌هاي دوره‌هاي صوتي و تصويري مايگريشن اسكيلز:

1- مي‌توانيم هر زماني كه دوست داشته باشيم، از آموزش‌ها استفاده كنيم.
2- مي‌توانيم هر چندبار كه دوست داشته باشيم، درس‌ها رو ببينم.
3- مي‌توانيم قبل از استفاده از درس‌ها، نمونه‌هاي تدريس اساتيد رو ببينم.
4- مي‌توانيم هر چند ساعت كه بخواهيم درس بخوانيم، سريع تر يا آهسته تر پيش برويم.
5- مي‌توانيم بلافاصله پس از ثبت نام درس‌ها را دانلود كرده و در اختيار بگيريم.
6- مي‌توانيم انتخاب كنيم كه كدوم يك از مهارت‌هاي زبان انگليسي را كار كنيم.
7- مي‌توانيم توي خانه، محل كار، توي خودرو و يا هر جاي ديگه‌اي از فيلم‌ها استفاده كنيم.

www.migrationskills.ir

 

طراحي سايت تخصصي│سفارش طراحي سايت

طراحي سايت تخصصي با بهترين طراحان، همان چيزي است كه هر كسب و كاري به آن نياز دارد تا فعاليت هاي خود را در بستر اينترنت گسترش دهد.

اگر چندين سال قبل در مورد طراحي سايت صحبت مي كرديد، افراد زيادي به حرف هايتان توجه نمي كردند و يا شما را جدي نمي گرفتند، اما به مرور فعاليت هاي اينترنتي افزايش پيدا كرد و ديد وسيع تري نسبت به فعاليت سايت ها ايجاد شد.

تاجايي كه ديگر هر كسب و كاري، مخاطبين خود را در بستر گسترده اينترنت پيدا مي كند و روي فعاليت هاي آنلاين، سرمايه گذاري بيشتري مي كند.

طراحي سايت چيست؟ 

طراحي سايت ياWeb-Design  به كليه مراحلي گفته مي شود كه با پياده سازي مهارت هاي مختلف، در نهايت منجر به راه اندازي سايت شده و اين امكان را به مدير سايت مي دهد تا روي صفحات طراحي شده سايت، محتوا و محصولات را بارگذاري كند.

طراحي سايت حرفه اي 

همانطور كه گفتيم، در سال هاي اخير، افزايش سرمايه گذاري روي فعاليت هاي اينترنتي با رشد چشمگيري روبه رو شده است.

طراحي سايت نقش بيشتري نسبت به شبكه هاي اجتماعي، در فعاليت هاي اينترنتي دارد و جزو الزامات تمام شركت ها، موسسات، تجارت ها، فروشگاه هاي مطرح و سازمان هاي مختلف است، با وجود اين ها، كسب و كار هاي ديگري هم هستند كه داشتن سايت برايشان امتياز مثبت و رشد قابل توجهي به همراه خواهد داشت، مثل عمده فروشان و خرده فروشي ها، كسب و كار هاي متوسط يا كوچك، فروشندگان انحصاري و رقابتي و ...

طراحي سايت حرفه اي، طراحي تخصصي جزئيات سايت است كه با رعايت استاندارد ها انجام مي شود و رتبه شما را از لحاظ فعاليت هاي گرافيكي، سئو و رعايت قوانين موتور هاي جستجوگر، امنيت، سرعت سايت، تجربه كاربري و ... بالا مي برد.

4 مرحله اساسي طراحي وب سايت

اقداماتي كه از شروع سفارش طراحي سايت تا راه اندازي سايت انجام مي شود، به 4 مرحله كلي تقسيم مي شود كه در ادامه به بررسي كامل هر مرحله مي پردازيم.

1. طرح ريزي اوليه از سايت

هميشه قبل از اينكه فعاليتي را شروع كنيد، به نقشه راه نياز داريد تا بدانيد دقيقا به دنبال چه ميگرديد و چه اهدافي براي انجام آن كار داريد، اينكار باعث مي شود كه چهارچوب اوليه هدف خود را مشخص كرده باشيد و طبق بررنامه پيش برويد.

براي اولين مرحله طراحي سايت لازم است كه نقشه اوليه و كلي از نوع سايت و نياز كارفرما داشته باشيم تا از هدف اصلي راه اندازي سايت و مدل ايده آل ذهني كارفرما مطلع شويم و بر اساس آن، نقشه راه اندازي سايت را طراحي كنيم.

طرح اوليه شامل محل قرار گيري عناصر، تعداد صفحات، قرار گيري طرح هاي گرافيكي، زمان تقريبي اتمام كار و ... است.

2.  طراحي كار هاي گرافيكي سايت

بعد از اينكه نقشه اوليه سايت طراحي شد، نوبت طراحي گرافيكي، طراحي صفحات، طراحي لوگو، ايجاد قالب سايت، طراحي تجربه كاربري و رابط كاربري است كه يكي از حرفه اي ترين فعاليت هاي طراحي سايت است و توسط گرافيست هاي شركت طراحي سايت انجام مي شود.

بعد از طراحي صفحات سايت، لازم است كه ديزان از فيلتر متخصصين تجربه كاربري و رابط كاربر عبور كند كه هر كدام، فعاليت هاي متفاوتي روي طراحي اعمال مي كنند.

فعاليت هاي UX يو ايكس يا تجربه كاربري با تحليل دقيق و نكته سنجي، طراحي را به شكلي تغيير مي دهد كه مطابق با سليقه كاربران باشد و نظر آن ها را جلب كند.

فعاليت هاي UI: گرافيستي كه مسلط به يو آي يا رابط كاربري است، در تلاش است تا دسترسي هايي كه در طراحي به كار رفته را به گونه اي تغيير دهد كه كاربرد ساده اي داشته باشند و كاربران به راحتي از آن ها استفاده كنند.

3. كدنويسي و برنامه‌نويسي سايت

برنامه نويس يا توسعه دهنده وب، با زبان هاي برنامه نويسي حرفه اي آشنايي دارد و با استغاده از آن ها، دستورات موردنياز را طراحي مي كند تا توسط موتور هاي جستجوگر، به راحتي خوانده شود.

كدنويسي، مرحله حساسي از طراحي سايت است كه با هر كد، نوع خدمات رساني، سرعت، امنيت و ... تغيير خواهد كرد.

بخشي از كدنويسي سايت، مربوط به كدزني صفحات سايت است كه توسط گرافيست ها درست شده است كه در اين قسمت، صفحات، المان ها، قابليت ها بايد كدنويسي و بارگذاري شوند.

طراحي سيستم مديريت محتواي اختصاصي، نصب و راه اندازي اوليه CMSها، ايجاد تغييرات در عملكر سايت و يا ظاهر نيز به فعاليت هاي برنامه نويسي نياز دارد.

4. اقدامات نهايي براي راه انداز سايت

تمامي مراحل تا الان، بعد از مرحله آخر براي كاربران قابل مشاهده اس، چون هنوز چيزي روي سايت قرار نگرفته است.

براي ايجاد يك بستر در موتور هاي جستجوگر، در ابتدا بايد دامنه مورد نظرتان را تهيه كنيد، اين دامنه همان آدرس سايت است كه بايد با حوزه فعاليتي شما همخواني داشته باشد.

بعد از خريد دامين و پسوند دامين، لازم است بستري تهيه كنيد كه سايت و محتوا را روي آن بار گذاري كنيد و براي عموم به نمايش بگذاريد.

اين بستر، ميزبان يا هاست نام دارد كه سيستم مديريت محتوا روي آن نصب مي شود و مثل فرمان، محتواي سايت را مديريت مي كند.

 

 

خلاصه

روزانه سايت هاي زيادي به جود مي آيند تا هر چه سريعتر رقابت خود را با بهترين هاي حوزه خود آغاز كنند كه در ميان آن ها، شمار زيادي جزو رقباي شما محسوب مي شوند.

پيشنهاد مي كنم اگر هنوز اقدامي براي طراحي سايت نكرديد و يا از سايت سابق خود نتيجه مطلوبي نديديد، همين حالا در فكر ايجاد يك تغيير چشمگير باشيد و تصميم خود را عملي كنيد، تا به قعر جدول رقابت سقوط نكنيد.

 


موبايل تنديس

موبايل تنديس تلفن همراه ، PDA ، PDA ،   تلفن دستي ي  كه اكنون و سپس به اختصار فقط چند منظوره ، تلفن همراه يا به سادگي تلفن مي شود ، يك تلفن راحت است كه مي تواند در هنگام حركت مشتري مستقر شود و از طريق اتصال مجدد راديويي تصميم گيري كند در داخل يك منطقه خدمات تلفن. رابط عود راديويي ارتباطي با چارچوبهاي تبادل مدير تلفن همراه ايجاد مي كند كه به سازمان تلفن مبادله عمومي (PSTN) اجازه ورود مي دهد. دولت هاي فعلي تلفن هاي همراه از طراحي شبكه تلفن استفاده مي كنند و در نتيجه ، تلفن هاي همراه در آمريكاي شمالي تلفن هاي همراه يا PDA ناميده مي شوند. با وجود ارتباطات ، تلفن هاي همراه پيشرفته (2G) از مجموعه اي از دولت هاي مختلف پشتيباني مي كنند ، به عنوان مثال ، اطلاع رساني متني ، فراپيام ، ايميل ، دسترسي به اينترنت ، مكاتبات از راه دور (مادون قرمز ، بلوتوث) ، برنامه هاي تجاري ، بازي هاي رايانه اي و عكاسي رايانه اي. تلفن هاي همراه كه فقط اين توانايي ها را دارند به عنوان تلفن هاي برجسته شناخته مي شوند. تلفن هاي همراهي كه ظرفيت هاي رقابتي فوق العاده پيشرفته اي را ارائه مي دهند به عنوان تلفن هاي همراه اشاره مي شود.

گوشي قسطي بهبود نوآوري تركيبي وسيع (LSI) از متغير اكسيد و نيمه هادي (MOS) ، فرضيه داده ها و سازماندهي سلول باعث پيشرفت مبادلات قابل حمل متوسط   مي شود. تلفن همراه اصلي توسط جان اف ميچل و مارتين كوپر از موتورولا در سال 1973 با استفاده از يك گوشي اندازه گيري c به نمايش درآمد. 2 كيلوگرم (4.4 پوند). در سال 1979 ، نيپون تلگراف و تلفن (NTT) اولين شبكه سلولي جهان را در ژاپن اعزام كردند. [نياز به منبع] در سال 1983 ، DynaTAC 8000x اصلي ترين تلفن همراه دستي بود كه از نظر اقتصادي قابل دسترسي بود. از سال 1983 تا 2014 ، عضويت كلي در تلفن هاي همراه به بيش از هفت ميليارد نفر رسيده است. موبايل اقساطي به اندازه كافي براي دادن يك نفر به هر نفر در زمين. در سه ماهه اصلي سال 2016 ، برترين مهندسان تلفن همراه سامسونگ ، اپل و هواوي بودند. معاملات تلفن همراه به 78? از معاملات تلفن همراه مطلق پرداخته است. براي تلفن هاي شامل (عاميانه: "dumbphones") از سال 2016 ، بزرگترين تلفن هاي سامسونگ ، نوكيا و آلكاتل بودند.