CRM چيست؟

بهترين ها

CRM چيست؟

 CRM چيست؟

نرم افزار CRM ابزار تخصصي مديريت ارتباط با مشتريان است. و در تعريف دقيق تر مي توان گفت كه CRM، يك استراتژي اساسي براي مديريت روابط و تعاملات سازمان با مشتريان فعلي و مشتريان بالقوه است.

به عنوان مدير يك سازمان، قطعا به خوبي مي‌دانيد كه اگر قرار است كسب و كار شما ساليان سال به بالندگي خود ادامه دهد، بايد با توجه به چشم انداز تعريف شده، يك استراتژي مناسب و دقيق براي هدايت كسب و كار خود تدوين كنيد.

بدون شك اهداف بلندي براي برنامه فروش و سودآوري سازمان خود تعريف كرده ايد. اما براي پيشبرد اين اهداف، به اطلاعات مرتبط، دقيق و به هنگام نياز است تا هر لحظه از حركت سازمان خود در مسير پيشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشيد. نرم افزار CRM با ارائه اطلاعات مفيد و يك دست، اين امكان را به شما مي دهد كه از عملكرد تيم‌هاي فروش، پشتيباني، ارائه خدمات به مشتري و بازاريابي خود آگاه شويد. همچنين مي توانيد از داده هاي مربوط به كانال هاي مختلف فروش و رسانه هاي اجتماعي خود را رصد نماييد.

 

شما با استفاده از نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري، يك ديد كلي از مشتريان خود پيدا خواهيد كرد. در واقع مي‌توانيد همه فرآيندها را به صورت يك سيستم واحد، مشاهده كنيد. يك نمودار ساده و قابل تنظيم كه مي‌تواند سوابق قبلي مشتريان، وضعيت سفارش‌هاي آن ها، مسائل مربوط به خدمات مشتريان ويژه و ... را براي شما به زبان تصويري و مختصر بيان كند.

 

در سي آر ام اوج، شما حتي مي‌توانيد انتخاب كنيد كه اين اطلاعات، مربوط به فعاليت‌هاي مشتريان در رسانه‌هاي اجتماعي شما نيز باشد. براي مثال لايك‌ها و نظرات مشتريان شما در شبكه‌هاي اجتماعي و نيز مواردي كه با ديگران به اشتراك مي‌گذارند.

 

بازاريابان سازمان شما مي‌توانند با كمك سي آر ام اوج، براي درك بهتر قيف فروش و يا بررسي روند آينده هر محصول، پيش‌بيني‌هاي دقيق‌تري انجام دهند. به اين ترتيب، شما ديد واضح نسبت به هر سرنخ خواهيد داشت و مسير تبديل سرنخ به فروش را راحت تر طي مي كنيد.

 

هر چند كه سي آر ام اوج، به طور سنتي، ابزار فروش و بازاريابي است، اما تيم‌هاي پشتيباني و ارائه خدمات مشتري نيز از مزاياي بي‌شمار آن بهره مي‌برند. امروزه مشتريان مي توانند از روش هاي مختلفي مشكلات خود را به گوش كسب و كارها برسانند. مثلا مي توانند آن را در يك كانال اجتماعي (مثل توييتر) مطرح كنند و يا به صورت خصوصي (مثلا به صورت ايميل يا تلفن) درصدد حل آن برآيند. پلت فرم سي آر ام اوج، شما را قادر مي‌سازد بدون اينكه مسير رديابي درخواست مشتري را گم كنيد؛ آن را به بهترين و موثرترين شكل ممكن پيگيري نماييد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.