راز قانون جذب

قانون جذب

قانون جذب ، قانوني جاري بر زندگي تمام كائنات. آشنايي و درك قانون جذب شما را به سمت رسيدن به آرزوهاي خويش سوق مي دهد، حال آنكه بسياري از ما آن را نمي شناسيم و يا به درستي درك نمي كنيم.

به قسمت مقالات تخصصي آموزش قانون جذب سايت پرورش افكار خوش آمديد.

قانون جذب چيست؟

معتقدم قانون جذب مهمترين قانون كائنات است كه هر كسي اين قانون را درست و از منابع معتبر ياد گرفته باشد اولا شكرگزار يادگيري علم قانون جذب بوده است و ثانيا حسرت خورده كه اي كاش زودتر با اين موضوع به صورت درست و علمي آشنا مي شد. سعي كرده‌ايم مقالات مفيد و به روز را در اين قسمت از سايت پرورش افكار به صورت رايگان در اختيار شما قرار دهيم. در بخش مقالات، عناويني بسيار پرطرفدار همچون قانون جذب چيست، قانون جذب عشق و قانون جذب ثروت وجود دارد كه روزانه هزاران بازديد از نقاط مختلف جهان دارد. تمام تلاش تيم توانمند پرورش افكار جمع آوري كاملترين بانك مقالات براي شما دوستداران علوم ذهني است. با مطالعه مقالات اين بخش مي آموزيد همه چيز در اين دنيا حاصل انرژي است. ما مي توانيم با داشتن افكار مثبت و سازنده كه از راه تكرار و تمرين حاصل مي شود همه جا اين انرژي را پخش كنيم. پس بياييد به يكديگر انرژي مثبت بدهيم.

 

پرورش افكار

تا سه، چهار سال پيش يك شكست‌خورده به‌ حساب مي‌آمدم. يك شكست‌ خورده‌ي قهار. در كمتر موردي بود كه موفقيت‌هاي پي‌درپي داشته باشم. بااينكه يك‌جور اعتياد به خواندن كتاب و شركت در دوره‌هاي موفقيت داشتم ولي هميشه تعداد شكست‌هايم بيشتر از موفقيت‌هايم بود.

هر بار كه به يكي از اهدافم مي‌رسيدم به خودم افتخار مي‌كردم و يك ماه بعد دوباره يك ناكامي. با درآمدي كه به‌زور فقط به كرايه ماشين و ناهارم مي‌رسيد. (گاهي وقت‌ها به دليل شركت در دوره‌ها حتي به پول ناهار هم نمي‌رسيد.) هميشه در حال غر زدن بودم. به اين نتيجه رسيده بودم كه خداي بزرگ و مهربان من را دوست ندارد و كاريش نمي‌توان كرد.

اوضاع هر روز داشت بدتر مي‌شد. هم اوضاع مالي و هم اوضاع درسي در دانشگاه؛ درسي كه اصلاً به آن علاقه‌اي نداشتم. هرروز بااحساسي بدتر از ديروز به دانشگاه و سركار مي‌رفتم. بدترين موضوع اين‌كه هنوز خدمت سربازي را هم پيش رو داشتم. هر جوري حساب مي‌كردم قرار بود در بهترين حالت يك زندگي متوسط رو به پايين داشته باشم.

 منبع :  https://parvaresheafkar.com/