سوله دست دوم چيست؟

مصرف بالا منجر به ساخت بيشتر صنايع و خطوط توليد شده است. تنوع و مقياس كارخانجات صنعتي و سيستم انبارداري چند برابر شده و نياز به فضاي بيشتر براي مشاغل و صنايع را ازدياد ميبخشدد. در عين حال كه سازه هاي بتني سيماني از ديرباز استاندارد بوده اند، با ورود ساختمانهاي از پيش مهندسي شده تغييرات در سطح جهاني مشاهده مي شود. اينها به دليل مزيت كاربردي جديد آنها كه باعث مي شود صاحبان آنها قدر باشند آن را همانطور كه دوست دارند ساخته و به سرعت نصب كنند ، بسيار كاربردي بوده است. سوله دست دوم كارخانه ، دفتر يا انبار ، به سادگي مانند يك ساختمان سريع ساخته شود و عمل مي كند - شما سازه خود را براي هر هدفي كه مي خواهيد داريد.

تمامي موارد با سوله دست دوم امكان پذير است.

سوله دست دوم چيست؟

سوله هاي دست دوم نوعي ساختمان از پيش ساخته شده هستند. همانطور كه از نام آن مشخص است ، ساختمانهاي دست دوم مهندسي ساختمانهاي از فولاد (ترجيحاً گالوانيزه) هستند. برخلاف ساختمانهاي سيماني و بتني، اين سازه در كارخانه هاي مخصوص ساخته مي شوند ودر محل هم قابل اجرا است.  نصب در محل انجام مي شود. قطعات پيچ خورده و جوش داده مي شوند و اسمبل مي گردند. اين فرايند ممكن است چند هفته طول بكشد. بنابراين، سوله دست دوم گزينه سريع براي كساني هستند كه مي خواهند سريع ساختمان خود را داشته باشند. اما آيا فقط ساخت سريع آن مزيت  ساختمانهاي سيماني براي صنعتگران و تجار مي شود؟ شايد باور نكنيد، ولي نه. سوله هاي صنعتي از جهات مختلف بسيار بهتر از همتايان خود هستند و كاملاً مثل چوب جادويي پر از شگفتي اند.

رشد سوله هاي دست دوم

احتمال دهيد سوله هاي صنعتي قديمي هستند؟ تا 50 سال پيش؟ با خيلي دورتر. تعجب ميكنيد. اگر بدانيد سوله هاي صنعتي براي نخسترين بار بيش از صد سال پيش ساخته شدند. خيلي قديمي تر از آن كه فكر كنيد. پس در نظر داشته باشيد حجم بالايي سوله دست دوم در بازار موجود باشد. اين قضا و قدر بود كه مدل فورد و برادران باتلر همديگر را در آمريكا پيدا كردند. آنها در ساخت سوله هاي كشاورزي شهرت داشتند. با مدل آقاي فورد ، صاحبان خودرو به پوششي براي خودرو نياز داشتند. برادران باتلي به عنوان توليد كننده سوله با ساخت فولاد جديد خود مطرح شدند. داستان آغاز شد. با گذشت زمان، محصولات فلزي مورد استقبال گسترده قرار گرفت. در زمان جنگ جهاني دوم بود كه كاربري بيشتري در مناطق جنگي به عنوان سوله آشيانه هواپيما و كلبه پيدا كردند. كاربرد آن بيشتر و بيشتر شد. از آن زمان، سوله هاي صنعتي هرگز پسرفت نداشته اند. در حقيقت، آنها تغييرات در مدل، ظاهر و سازگاري را پذيرفته اند.

اگرچه سازه ها چند دهه پيش در هند معرفي شدن، اما جديدا است كه آنها واقعاً مورد اقبال عمومي قرار گرفته اند. در حال حاضر، اين بازار رشد بسيار سريعي را داشته كه يك سوم ساخت و سازها امروزه بر اساس سوله  انجام مي شود. 

سوله دست دوم به خاطر قيمت آن بسيار عموميت يافته است و در حال گسترش است. ه قيمت مناسب و هم كمك به طبيعت به كمك بازيافت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.