پروژه افتر افكت

پروژه آماده افتر افكت

 

طراحي اين قالب ها نيز به صورتي است كه كاربران به راحتي و با داشتن اطلاعات بسيار كم مي توانند خود نيز به ويرايش آن بپردازند. اغلب نيز به همراه پروژه يك فايل آموزشي نيز براي درك بهتر وجود دارند كه مي توان از آن استفاده نمود.

براي مشاهده اين قبيل پروژه ها كه تنوع بسيار زيادي را در آنها مشاهده خواهيد كرد را مي توانيد به وب سايت بيگ موشن به آدرس اينترنتي www.bigmotion.ir مراجعه كنيد.

در وب سايت بيگ موشن پروژه هاي آماده افتر افكت در دسته بندي هاي مختلف برايتان قرار داده ، كه مي توانيد براي هر محصول فايل پيش نمايش آن را مشاهده كنيد و در صورت پسنديدن اقدام به دانلود فايل كنيد و اولين گام را براي رسيدن به تيزر تبليغاتي خود برداريد.

حتي مي توانيد ويرايش پروژه تبليغاتي خود را نيز پس از انتخاب فايل به گروه بيگ موشن بسپاريد. ما در مدت زمان كوتاهي شما را به ويدئوي تبليغاتي شما خواهيم رساند.


نرم افزار افتر افکت

آنگونه که در ویکی پدیا می خوانیم افتر افکتس (به انگلیسی: After Effects) نرم‌افزار ایجاد جلوه‌های بصری دیجیتال، موشن گرافیک و برنامه کاربردیِ ترکیب عناصر بصری مختلف است که توسط شرکت ادوبی سیستم توسعه یافته و در فرایند پس از تولید در فیلم‌سازی و تولیدات تلویزیونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در میان دیگر نرم‌افزارهای گرافیکی، افتر افکتس را می‌توان برای کروماکی، اصلاح حرکت، اندازه و جهت، ترکیب عناصر بصری و انیمیشن استفاده کرد. همچنین به عنوان یک نرم‌افزار بسیار پایه برای ویرایشگر غیرخطی، ویرایشگر صوتی و واسطه تبدیل کدها استفاده کرد.

این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدیدآورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.