ورود به دنياي ارز ديجيتال بدون آگاهي شليك به پاي خود است

پول يا ارز ديجيتال به هر وسيله‌ پرداختي اطلاق مي‌شود كه صرفاً به صورت الكترونيكي وجود داشته باشد. پول ديجيتال شكل فيزيكي ندارد و شما نمي‌توانيد دارايي ديجيتال خود را ببينيد، بنابراين چيزي مانند سكه يا دلار نيست. اين پول را مي‌توانيد با استفاده از سامانه‌هاي آنلاين دريافت و انتقال دهيد.

در دوره‌هاي آموزش ارز ديجيتال حشم بان شما كاملاً در ارتباط با ارز ديجيتال آگاهي بدست مي‌آوريد و چگونگي كسب و معامله ارزهاي ديجيتال را مي‌آموزيد.

مزاياي پول ديجيتال چيست؟

زير ساخت پولي و مالي فعلي يك سيستم پيچيده است كه از تعداد زيادي نهادها تشكيل شده است. انجام گرفتن هر معامله بين موسسات مالي به زمان و هزينه قابل توجهي نياز دارد، چون آن‌‌ها در سيستم‌هاي تكنولوژي و رژيم‌هاي مقررات مختلف فعاليت دارند. مزيت اصلي پول ديجيتال اين است كه سرعت تراكنش را افزايش مي‌دهد و هزينه‌ها را كاهش مي‌دهد.

آموزش صفر تا صد ارز ديجيتال حشم بان به شما كمك مي‌كند كه خيلي راحتتر و روشن‌تر تعريفي درست از ارز ديجيتال و مزيت‌هايش در مقايسه با ارزهاي قابل لمس يا اسكناس دريافت كنيد. برخي از مهم‌ترين مزيت‌هاي ارز ديجيتال به قرار زير است.

آموزش رمز ارز و مزاياي پول ديجيتال

يكي از اهداف دوره‌هاي آموزش رمز ارز حشم بان اين است كه سرمايه‌گذاران فعلي و كساني كه مي‌خواهند در آينده در خريد و فروش اين رمز ارزهاي الكترونيكي فعاليت داشته باشند، مزيت‌هاي پول ديجيتال را مي‌توانند براحتي از پول‌ و اسكناس قابل لمس يا استفاده از عمليات‌هاي بانكي تميز دهند.

برخي از مزيت‌هايش به شرح زير است:

  • روند ذخيره سازي فيزيكي را حذف مي‌كند

يكي از مزيت‌هاي پول ديجيتال اين است كه نياز به ذخيره‌سازي فيزيكي و نگهداري را كه از ويژگي‌هاي سيستم‌هاي پول نقد است حذف مي‌كند. خوبي پول ديجيتال اين است كه فرد ديگر مجبور نيست براي اطمينان از به سرقت نرفتن پول و دارايي‌اش حتماً در صندوق‌هاي بانكي سرمايه گذاري كند.

ذخيره‌سازي و انتقال پول ديجيتال يكي ديگر از مباحث مهمي است كه شما بايد در ارتباط با معامله اين رمز ارزها بياموزيد. حشم بان براي آموزش سريعتر و راحتتر شما چندين فيلم آموزش ارز ديجيتال گردآوري كرده كه فوق‌العاده كاربردي هستند و فهمشان نيز خيلي راحت است.

  • ساده سازي حسابداري و ثبت سوابق

يكي ديگر مزيت‌هاي فوق‌العاده خوب پول ديجيتال اين است كه حسابداري و ثبت سوابق تراكنش‌ها را از طريق فناوري ساده مي‌كند. بنابراين زماني كه شما ارز ديجيتال معامله مي‌كنيد ديگر نيازي به حسابداري دستي و دفترهاي مجزا براي نگهداري سوابق معاملات ضروري نداريد. در فيلم آموزش صفر تا صد ارز ديجيتال نيز به اين مزيت پول ديجيتال و چگونگي اثرگذاري‌اش اشاره مي‌شود.

  • هزينه‌هاي نقل و انتقال را كاهش مي‌دهد

ديگر مزيت پول ديجيتال كه دوره آموزش ارز ديجيتال حشم بان نيز به آن اشاره مي‌شود، كاهش هزينه‌هاست. با وجود اينكه شما در حال خريد و فروش ارز هستيد اما ديگر متحمل هزينه‌هاي سنگين نقل و انتقال نمي‌شويد. در سيستم پولي و مالي بانك هميشه زمان و هزينه زيادي براي انتقال پول از طريق مرزها متوجه سرمايه‌گذاران است، حال آنكه پول ديجيتال اين مشكل را كاملاً برطرف كرده است.

پول ديجيتال اين پتانسيل را دارد كه با حذف واسطه‌ها و كاهش بيشتر هزينه‌هاي مربوط به نقل و انتقالات برون مرزي، صنعت حوله را متحول كند.

  • واسطه‌ها را حذف مي‌كند

پول ديجيتال اين قابليت را دارد كه واسطه‌ها را در اجراي سياست‌هاي پولي حذف كند. در چنين حالتي گروه‌هايي از مردم كه سابقاً از دايره اقتصاد كنار گذاشته شده بودند، مي‌توانند وارد معاملات پولي و مالي ديجيتالي شوند. مثلاً اگر شما بانك نداريد يا اينكه در صندوق بخصوصي سرمايه‌گذاري نكرديد، مي‌توانيد با استفاده از پول ديجيتال موجود در كيف پول آنلاين يا تلفن همراه در يك فعاليت اقتصادي شركت كنيد.

  • تراكنش‌ها غيرقابل نفوذ مي‌شوند

يكي از مباحثي كه همواره فعاليت حوزه معاملات ارز ديجيتال به آن تاكيد دارند و از آن طرفداري مي‌كنند اين است كه سيستم‌هاي بانكي و دولت‌ها به تراكنش‌هاي مالي افراد دسترسي دارند. اما ما در آموزش ارز ديجيتال رايگان هم اشاره مي‌كنيم كه خريد و فروش ارز ديجيتال يك راه حل خوب براي اين است كه رديابي و سانسور تراكنش‌ها براي دولت و مقامات غيرممكن شود.

بهترين بازي هاي ارز ديجيتال

بهترين بازي هاي ارز ديجيتال در سايت حشم بان معرفي شده اند. اين بازي ها كاملا شبيه بازي هاي كامپيوتري و موبايل است كه به وسيله آن شما مي توانيد جوايزي دريافت كنيد و آن ها را در صرافي به فروش رسانيده و پول دريافت كنيد. اين مقاله را از دست ندهيد.

منظور از انواع ارز ديجيتال در آموزش ارز ديجيتال

به لطف و پشتوانه تكنولوژي پول ديجيتال اين قابليت را دارد كه براي اهداف متعدد سازگار شود، بنابراين مي‌تواند اسكال مختلفي نيز داشته باشد. سه شكل متفاوت از پول ديجيتال كه در چند سال اخير ظهور كردند به شرح زير است:

ارزهاي ديجيتال بانك مركزي

  • ارزهاي ديجيتال بانك مركزي را با اصطلاح CBDCs معرفي مي‌كنند.

  • ارزهاي ديجيتال بانك مركزي ارزهايي هستند كه توسط بانك مركزي يك كشور صادر مي‌شوند.

  • اين ارزها جداي از ارزهاي فيات هستند كه داراي پشتوانه اعتبار بانك مركزي هستند.

  • ارزهاي ديجيتال بانك مركزي واسطه را حذف مي‌كنند و سبب ارتباط مستقيم بين دولت و شهروندان عادي مي‌شوند.

  • اين ارزها به دو صورت در اقتصاد پياده سازي مي‌شوند: ارزهاي خرده فروشي كه براي تراكنش‌هاي روزانه طراحي شده‌اند و شبيه به ارزهاي فيات هستند و ارزهاي عمده فروشي براي تراكنش‌هاي انجام شده بين بانك‌ها و موسسات مالي استفاده مي‌شوند.

ارزهاي رمزنگاري شده

  • ارزهاي ديجيتال، ارزهاي ديجيتالي هستند كه با استفاده از رمزنگاري طراحي شده‌اند. از جمله محبوب‌ترين ارزهاي ديجيتال بيت كوين و اتريوم را مي‌توان نام برد.

استيبل كوين‌ها

  • استيبل كوين‌ها گونه‌اي از ارزهاي ديجيتال هستند و براي مقابله با نوسانات قيمت ارزهاي ديجيتال معمولي توسعه پيدا كرده‌اند.

آموزش ارز ديجيتال آپارات

يكي از روش‌هاي ديگري كه مورد تاييد است دانلود و مشاهده آموزش ارز ديجيتال آپارات حشم بان است. فيلم‌هاي آموزشي كه از حشم بان در اين سايت وجود دارد در يادگيري و افزايش دانش و مهارت خريد و فروش ارز ديجيتال به شما كمك خواهند كرد. در كليپ‌هاي تصويري درمورد اينكه ارز ديجيتال چيست، انواع ارز ديجيتال، معايت و مزايا و ... بسياري ديگر از مباحث تخصصي كه در حيطه ارزهاي ديجيتال رواج دارند صحبت خواهد شد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.