ترفند هاي استفاده از قانون جذب

قانون جذب كمك مي كند تا افراد بتوانند اهداف خود را با تمركز بر ذهن خود و به طور عمدي جذب نمايند. استفاده از شيوه هاي تفكر مثبت، راهكار ها و قوانين مربوط به خود را مي طلبد كه فراگيري آن ها مي تواند مسير رسيدن شما به آرزو هاي تان را هموار ساخته و زندگي شما را تغيير دهد.

جذب افكار منفي با فكر كردن به آن و نيز جذب افكار و رخداد هاي خوب با كمي تمركز و مراقبت امكان پذير بوده و افراد بايد بدانند كه با كمك انرژي كائنات و به كار گيري درست قانون جذب مي توانند به اهداف و خواسته هاي خود نائل شوند.

متفكران قرن حاضر بر اين باورند كه چنانچه شما بتوانيد انرژي خود را با انرژي كائنات همسو سازيد، از آن جايي كه نيرو هاي همسو مي توانند به جذب يكديگر بپردازند، بنابراين شما نيز مي توانيد افكار مثبت خود را تنها با نيروي ذهن و باور داشتن آن، جذب كرده و گامي مهم در زندگي خود برداريد. آموزش قانون جذب و نيز فراگيري ترفند هاي استفاده از اين قانون قادر است تا زندگي را تحت تاثير همه جانبه ي خود قرار داده و خواسته هاي دروني شما را محقق سازد. 

براساس اين قانون شما مي آموزيد كه هر آنچه را كه درباره ي آن فكر مي كنيد، براي شما محقق مي شود. حال آن كه اگر به مسائل خوب بينديشيد همان را جذب كرده و اگر به مسائل بد فكر كنيد نيز آن را جذب خواهيد نمود. همچنين مطابق اين قانون، تمركز بر روي هر مسئله اي، مي تواند آن را قوي تر كرده و موجبات فراهم شدن آن براي شما مهيا شود. چه آن كه به مسائل خوب و مثبت فكر كنيد و چه به مسائل بد و نگراني ها، باعث مي شويد كه آن ها قوي تر شوند و در زندگي شما جريان يابند.

علاوه بر اين تمركز بر احساسات در تصميمي گيري ها نيز مي تواند از ديگر روش هاي جذب خواسته ها باشد كه شما مي توانيد به اين طريق رضايتمندي بيشتر را در زندگي خود تجربه نماييد.

جايگاه دين در قانون جذب

در پاسخ به سوال بسياري از افراد كه مي پرسند آيا قانون جذب نوعي جادو و خلاف آموزه هاي ديني مي باشد، بايستي بگوييم كه يادگيري قانون جذب نه تنها امري غير ديني نيست بلكه در اين آموزش ها، شما فرا مي گيريد كه چگونه به فلسفه ي وجودي خود و ارتباط با خدا دست پيدا كنيد. چرا كه بدون شك همه ي علوم به دست پروردگار يكتا امكان پذير بوده و تنها نيروي جهان هستي خداوند متعال است. 

در واقع عاملي كه باعث مي شود به تصور برخي افراد، استفاده از اين قانون برخلاف عقايد ما باشد، همان دست تقدير پروردگار است كه ما تنها با آموزش و تمركز بر ذهن و تفكر خود و تمرين فرا مي گيريم كه چگونه به جذب عوامل مختلف پرداخته تا زندگي مطابق با خواسته هاي مان را بسازيم.


مطابق با فرمايشات حضرت عيسي عليه السلام شما با افكار و احساساتتان زندگي خود را رقم مي‌زنيد. در واقع آدمي به هر آن چه كه بيانديشد، آن را جذب كرده و برايش رخ خواهد داد. 

در قانون جذب امروز چنانچه صبح پس از برخواستن از خواب تصور كنيم كه روز سختي را در پيش خواهيم داشت، اينگونه است كه تمامي ذرات عالم دست در دست هم مي دهند تا شرايط را به گونه اي مهيا كنند كه آن چه كه شما در تصورتان است رقم بخورد. در واقع اتفاقاتي كه در زندگي روزمره ي ما مي افتند، ساخته و پرداخته ي تفكرات ما هستند و حال چرا از اين افكار به نفع آرزو ها و خواسته هاي مان استفاده نكنيم؟

هر چه بيانديشيد و احساس كنيد، تمام آنچه برايتان رخ مي‌دهد و در زندگي تجربه مي‌كنيد را رقم مي‌زند. اگر فكر و احساس مي‌كنيد: ” امروز، روزي سخت و پرتنش پيش رو دارم ” آن‌وقت تمام افراد، شرايط، و وقايعي كه روزتان را سخت و پرتنش خواهند ساخت سوي خود جذب مي‌كنيد.

قانون رياضي و فيزيك كائنات

قانون جذب با علوم مختلفي همچون روانشناسي، رياضي، فيزيك، فلسفه و ... هم سو بوده و در واقع مي تواند شاخه اي از اين علوم باشد. علوم مختلف براي رشد و كمال انسان هستند و چه بسا كه رشد و كمال ما رسيدن به اهداف و خواسته هاي مان باشد.

اين قانون درواقع قانون رياضي و فيزيك جهان هستي مي باشد. مطابق با قوانين جذب هر عملي عكس العملي دارد و آن چه را كه ما همه روزه از محيط، اشخاص و كائنات دريافت مي كنيم، دقيقا نقطه ي مقابل همان چيزي است كه به زندگي بخشيده ايم. 

مطابق آموزش هاي قانون جذب، هر آن چه كه افكار و احساسات ما بروز مي دهند درست همانند يك آهن ربا همان ها را نيز دريافت مي كنند. به طور مثال سلامت، ثروت و مقام و ديگر اتفاقات خوب زندگي تنها براي افرادي به واقعيت تبديل مي شود كه افكار مثبت خود را در اين خصوص بروز داده و آن را به سمت خود جذب مي نمايند.

امير شريفي كه خود يكي از افراد صاحب سبك در اين زمينه مي باشد تلاش مي كند تا با آموزش مهارت هاي خود به علاقمندان، بتواند گامي موثر در جهت پيشرفت و استفاده از قدرت تفكر و در نتيجه  احساس رضايتمندي در افراد و جامعه شود. اين پيشكسوت دوره هاي آموزشي قانون جذب با برگزاري دوره هاي تخصصي كه در هر دوره چيزي بالغ بر ۳۶۰۰۰ نفر در آن ثبت نام مي كنند، توانسته تا به طور عملي قانون جذب را به افراد آموزش داده و از اين طريق كمك كند تا انرژي هاي جهان در جهت خواسته هاي ما حركت نمايند.

دوره ي 9 ماهه ي كارشناس جذب شويد امير شريفي به شما كمك مي كند تا بر اساس ظرفيت ها، توانايي ها و خواسته هاي تان گام برداشته و سير صعودي پيشرفت تمركز بر روي افكار را خودتان در زندگي روزمره ي خود مشاهده نماييد. امير شريفي اذعان مي دارد كه من به اين دوره اطمينان كامل دارم، تا جايي كه اگر كسي در 3 ماهه ي اول دوره ها تغييراتي را در خود مشاهده نكرد، مي تواند هزينه هاي پرداخت شده را به طور تمام و كمال باز پس گيرد. او مي گويد من از چيز هايي حرف مي زنم كه ذره ذره و با تمام وجود ادراك شان كردم و در نتيجه به گفته ها و آموزه هاي خود ايمان دارم.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.