تجهيز بيمارستان

در عصر حاضر تجهيزات پزشكي نقش موثري در فرآيند هاي پيشگيري، تشخيص و درمان در حوزه هاي مختلف پزشكي ايفا مي كنند تا جايي كه حتي عدم وجود تجهيزات و دستگاه هاي پزشكي، منجر به تكميل نشدن فرآيند هاي درماني مي شود. حال در اين ميان توجه به تجهيزات پزشكي ضروري و مورد نياز بيمارستان ها مي تواند يكي از امور مهم در سلامت قشر كثيري از افراد جامعه باشد كه بر عهده ي بخش تجهيزات پزشكي بيمارستان ها مي باشد.

در واقع تجهيز بيمارستان ها بايستي بر اساس شاخص هاي ارزيابي كه توسط بازرسين مربوطه براي اعطاي پروانه مركز و ...  سنجيده مي شود، انجام شود تا مسئولين و كارشناسان واحد هاي تجهيزات پزشكي بيمارستان زير سوال نرفته و در عين حال سلامت بيماران آن مركز درماني نيز تامين شود. 

بنابراين مسئولين واحد هاي تجهيزات پزشكي علاوه بر آشنايي با بيمارستان، سازمان هاي ذيصلاح و قوانين و مقررات و دستورالعمل هاي مربوط به تهيه و تامين تجهيزات پزشكي بيمارستان ها، بايستي با شركت هاي تامين كننده ي تجهيزات پزشكي معتبر در سطح كشور نيز آشنا باشند تا بتوانند تجهيزات پزشكي مورد نياز بيمارستان مورد نظر را تامين نمايند. اين واحد ها در واقع بايستي قادر باشند تا با رعايت استاندارد ها، ضوابط بتوانند شاخص هاي ارزيابي مميزي هاي بازرسي همچون اعتبار بخشي و غيره، نسبت به تجهيز بيمارستان اقدام نمايند.

 در نتيجه تجهيز بيمارستان ها و تامين وسايل و دستگاه هاي مورد نياز اين مراكز از حساسيت بالايي برخوردار بوده و واحد هاي تجهيزات پزشكي تابعه در بيمارستان ها بايستي با دقت و ظرافت عمل و شناخت تمامي تجهيزات مورد نياز بخش هاي مختلف بيمارستان و حتي تعداد مورد نياز آن ها در هر بخش، اقدام به تامين اين تجهيزات نمايند. در اين ميان شركت هاي تجهيزات پزشكي مي توانند به اين واحد ها در جهت تامين و تجهيز بيمارستان كمك نمايند.

شركت هاي تجهيزات پزشكي ارائه دهنده خدمات مشاوره و تجهيز بيمارستان 

ارائه ي خدمات مشاوره در جهت تجهيز بيمارستان ها از ديگر اقداماتي است كه به وسيله ي شركت هاي تجهيزات پزشكي قابل انجام خواهد بود. شركت هاي تجهيزات پزشكي در راستاي خدمات مشاوره اي، قادرند تجهيزات مورد نياز اتاق هاي مختلف بيمارستان را به تفكيك به كارفرماي مربوطه ارائه داده و پس از اعمال نظرات ايشان، تمامي وسايل و تجهيزات پزشكي مربوطه را با تعداد مشخص شده تحويل نمايند. علاوه بر اين، شركت ها مي توانند نقشه هاي جانمايي تجهيزات را در اتاق ها براي شما تعيين نموده و به شما در جاي گذاري دستگاه ها و وسايل نيز راهنمايي هاي لازم را ارائه نمايند.

علاوه بر اين، شركت هاي توزيع كننده ي تجهيزات پزشكي معتبري كه نمايندگي كمپاني هاي مختلف تجهيزات پزشكي را بر عهده ، مي توانند با تهيه ي جداول مقايسه ي تجهيزات و دستگاه هاي پزشكي با برند هاي مختلف، به شما كمك كنند تا بهترين دستگاه را بر حسب نياز خود تهيه كرده و نسبت به تجهيز بيمارستان با برند مورد نظر  خود به جهت كيفيت فني، اقدام نماييد.

همچنين شركت هاي تجهيزات پزشكي معتبر مي توانند با ارائه ي فرم هاي تهيه شده ي مخصوص، شناسنامه ي تجهيزات پزشكي خريداري شده را با ذكر مشخصات عمومي و فني تجهيزات و دستگاه ها به كارفرمايان مربوطه ارائه داده تا شما بتوانيد به راحتي اطلاعات جديد و نيز اقدامات لازم تعميرات هر دستگاه را درون آن ثبت كرده و به اين طريق اطلاعات منسجم و به هم پيوسته اي را از دستگاه ها و تجهيزات خريداري شده براي بيمارستان در اختيار داشته باشيد.

كدام شركت تجهيزات پزشكي را انتخاب كنيم؟

اول آن كه شركت تجهيزات پزشكي مورد نظر و انتخابي شما بايستي در سايت اداره كل تجيهزات پزشكي به ثبت رسيده باشد تا خاطر شما به جهت استاندارد بودن و تضمين كالا آسوده باشد. نكته ي دومي كه در انتخاب يك شركت تجهيزات پزشكي براي تجهيز بيمارستان بايستي رعايت كنيد آن است كه شركت مورد نظر بايستي برند هاي مختلف كالا هاي پزشكي را دارا باشد و نمايندگي معتبر برند هاي مختلف داخلي و خارجي باشد تا شما بتوانيد به راحتي با مقايسه ي يك دستگاه با برند هاي مختلف، بهترين گزينه را براي خريد خود انتخاب نماييد.

همچنين توجه كنيد كه برخي از شركت هاي تجهيزات پزشكي امكان ارائه ي خدمات مشاوره با كارشناسان مجرب اين حوزه را براي شما فراهم مي نمايند كه قطعا اين گزينه، مي تواند در هزينه هاي شما صرفه جويي نمايد. علاوه بر موارد گفته شده، سابقه ي فعاليت در زمينه ي تجهيزات پزشكي مي تواند بسيار مهم و تاثيرگذار بوده و قطعا شركت هاي تازه تاسيس تجهيزات پزشكي گزينه ي مناسبي براي خريد و تجهيز بيمارستان ها كه يك امر بسيار مهم است، نمي باشند.

يكي از شركت هاي تجهيزات پزشكي معتبر در سطح كشور كه سابقه ي 15 سال فعاليت در زمينه هاي مختلف تجهيزات پزشكي نظير تجهيز بيمارستان، تجهيز آمبولانس، تجهيز مراكز درماني عمومي و خصوصي و ... را دارد، سدان مد مي باشد. شركت تجهيزات پزشكي سدان مد كه در سامانه ي اداره كل تجهيزات پزشكي نيز به ثبت رسيده است، نمايندگي شركت ها و برند هاي مختلف داخلي و خارجي را دارا بوده و مي تواند گزينه ي بسيار مناسبي براي تامين اقلام مورد نياز بيمارستان شما باشد.

همچنين مشاورين مجرب سدان مد آماده ي پاسخگويي به سوالات مختلف شما در زمينه ي تامين تجهيزات پزشكي و قيمت هاي مصوب شده مي باشند. بنابراين شما مي توانيد بدون نياز به شركت هاي واسطه اي ارائه دهنده ي خدمات مشاوره اي، به صورت مستقيم تمامي وسايل و تجهيزات پزشكي مورد نياز خود را از اين شركت معتبر لوازم مصرفي پزشكي بخواهيد. 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.