خريد قطعات آيفون - موبايل كمك

 

گوشي آيفون هاكان موبايل پس مطمئنا اين اسمارت فون بازدهي خوبي براي كاربران خواهد داشت زيرا اين اسمارت فون با صفحه نمايش 6.1 اينچي خود كه از رزولوشن 828در 1792 پيكسل برخوردار است خود را به محبوب ترين گوشي در ميان ميان رده هاي خود كرده است. رزولوشن اين نمايشگر 1334 در 750 پيكسل است كه يعني كيفيت 1080p را نميتوانيد از آن انتظار داشته باشيد. تراكمي در حدود 458 پيكسل بر اينچ دارد. همان شكل فشرده و زيبا كه به راحتي در يك دست جا ميگيرد، اما لبهها بافت متفاوتي دارد كه فرق دو گوشي را در دستتان احساس خواهيد كرد. در صورتي كه اين مشكل را با گوشي اندرويد خود داريد به مطلب آموزش رفع مشكل كم و قطع شدن صداي گوشي اندرويد مراجعه كنيد. فناوري هاي مختلف به كار رفته در اين قسمت باعث جلوگيري حذف آن مي شود و يكي از اصلي ترين قابليت Face ID در اين قسمت تعبيه شده كه با حذف شدن بريدگي اين بخش از دست مي رود. همچنين اگر فردي به شما ميگويد كه تماس ميگيرد اما شما هيچ نشانهاي از تماس او را در گوشي خود نميبينيد، ممكن است وي را بلاك كرده باشيد. و رنگ آبي اقيانوس آرام كه جايگزين رنگ Midnight Green در آيفون 11 شده است.

 

نمايشگر اين گوشي همان پنل super retina XDR است كه در نسخه pro max آيفون 11 نيز ديده ميشود. البته ارزش خريد آيفون x در مقايسه با بقيه آيفون ها بالاتر است. آيفون 12 گران است اما احساس تازهاي دارد و آماده استفاده براي 5 سال آينده است. دنياي آينده دنياي 5G است و احتمالا نميخواهيد اين همه پول براي گوشي بدهيد كه در آينده نميتواند سرعت بالاي اينترنت را به شما هديه بدهد. اگر اين حالت فعال باشد ماه كوچكي را در بالاي صفحه گوشي و در كنار علامت باتري مشاهده خواهيد كرد. البته بهصورت دستي نميتوان اين ويژگي را فعال كرد اما هميشه ميتوانيد بهصورت دستي آن را غيرفعال كنيد! البته اپل سعي كرده است با استفاده از زوم ديجيتال 5 برابر اين مشكل را تا حدي پوشش دهد. حس صيقلي شيشه كه در انتهاي بدنه كمي مات شده است، باعث شده اين گوشيهاي پيشرفته يعني گوشي آيفون 11 Pro و گوشي آيفون 11 Pro Max بسيار بهتر از گوشيهاي پيشين به نظر آيند. درحاليكه بيشتر دوربين گوشيهاي موجود در بازار تصاويري كمجلوه و با اشباع رنگ و كنتراست بيشازحد ميگيرند، دوربين iPhone 11 تصاويري بهشدت متوازن و مطلوب را به كاربر هديه ميدهد. اما جزئيات كمتري را نشان ميدهد.

 

همانطور كه پسوند ميني نشان ميدهد، iPhone 12 mini واقعاً جمع و جور ساخته شده و كوچكترين گوشي سري 12 آيفون به شمار ميرود كه آن را تبديل به يك گوشي خوشدست ميكند و مناسب افرادي است كه دنبال يك آيفون جديد با سايز كوچك ميگردند. اولي دوربين دوگانهاي است كه زاويه 120 درجه و لنز 13 ميليمتري را به كاربر هديه ميدهد و دومي حالت شب خودكار است كه بهخوبي عمل ميكند. سنسور بزرگ نور امكان ثبت و ضبط ويدئوي ديددرشب را به كاربر ميدهد تا ويدئوهايي دوستداشتني حتي در نور كم شاهد باشيم. شركت اپل يك شركت چند مليتي آمريكايي است كه در زمينهٔ طراحي، ساخت لوازم الكترونيكي مصرفي، نرمافزار كامپيوتر و گوشي هاي هوشمند فعاليت ميكند. شركت اپل طي اقدامي با استفاده از شماره سريال دستگاهها، زمان يك ساله گارانتي را لحاظ ميكند. باتري اين گوشي نيز مي تواند مدت زمان زيادي دوام بياورد چرا كه از نوع ليتيوم يون بوده و 2815 ميلي آمپر ساعت ظرفيت دارد.

 

اما نقطهضعفي كه بايد به آن اشاره كنيم اين است كه حالت شب در زمان استفاده از سنسور فوقعريض وجود ندارد و همين باعث ميشود كه تصاوير گرفته شده در اين دو حالت مانند شب و روز متفاوت باشند. ICCID كه سريال ارتباطي جهاني سيم كارت داخل دستگاه است نيز در پشت جعبه قيد ميشود. اگر صدايي نميشنويد مشكل از اسپيكر است. اما برخي از كاربران معتقد بودند اين تصاوير گرفته شده كمي آبرنگي هستند و وضوح دلخواه را ندارد. نيازي به گفتن نيست كه اين امكان ساعتها شما را سرگرم خواهد كرد اما اگر كمي خلاقيت به خرج دهيد، از استفاده از آن بهراحتي دست نخواهيد برداشت. با تلفن هاي Android، حتي براي باتجربه ترين كاربران فناوري نيز كمي مشكل در يادگيري وجود دارد. همچنين روي آيكون Airplay icon (مثلثي با چند دايره) در Control Center بزنيد. پرچمدار اپل يعنيiPhone 12 Pro Max از پردازنده مركزي قدرتمند 6 هستهاي A14 Bionic (پنج نانومتري) استفاده ميكند كه پرسرعتتر از نسل قبل خود يعني A13 است كه شاهكار جديد اين كمپاني است؛ همچنين اين گوشي هوشمند از پردازنده گرافيكي 4 هستهاي اپل بهره ميبرد كه به دليل بهينه بودن سيستمعامل iOS 14 با پردازندهها، تمام پردازشها به سرعت و بدون هيچگونه لگ و كندي انجام ميشوند كه اين روان بودن ميتواند تا سالها باقيمانده و بهمرور شاهد افت سرعت نباشيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.