شبكه اجتماعي توييتر به عنوان يك سرويس ميكرو وبلاگ نويسي شناخته مي شود كه توسط سازمانها و ميليون ها نفر مورد استفاده قرار مي گيرد و در حال حاضر با روزانه 100 ميليون كاربر فعال و 500 ميليون توييت، يكي از محبوب ترين پلتفرمهاي شبكه اجتماعي است. از شبكه اجتماعي توييتر مي توان براي دريافت اخبار، دنبال كردن افراد مشهور و يا ارتباط با دوستان قديمي استفاده كرد. اما محبوبيت آن مي تواند وحشتناك باشد. اگر نمي دانيد چگونه از توييتر استفاده كنيد!؟ نگرا نباشيد، خوشبختانه استفاده از توييتر بسيار آسان است. در اينجا، ما در مورد اينكه توييتر چيست، چه كسي از توييتر استفاده مي كند و چگونگي شروع كار در شبكه اجتماعي توييتر را، توضيح خواهيم داد.
كاربران شبكه اجتماعي توييتر با پست، پيامهاي جديد در سايت براي به اشتراك گذاري، تبادل و كشف اطلاعات، در ارتباط باقي مي مانند. توييت ها از 140 كاراكتر يا كمتر تشكيل شده اند و مي توانند حاوي ايده ها و انواع مختلفي از اطلاعات مانند عكس، فيلم و پيوند به مقالات باشند. كاربران مي توانند به اين پيامهاي ارسال شده در توييتر، از طريق وب يا از طريق يك دستگاه تلفن همراه متصل به اينترنت دسترسي پيدا كنند. هنگاميكه يك كاربر يك توييت ارسال مي كند، پيام به پروفايل وي ارسال مي شود و به صفحه اصلي (يا فيدها) كاربر ارسال مي شود.كاربران مي توانند دوستان، خانواده، همكاران، سازمانها، مشاغل و شخصيتهاي عمومي را فالو كنند. فالورها با پاسخ دادن به يك توييت يا “بازتوييت” با كاربر ارتباط برقرار مي كنند تا به روزرساني را مجدداً با فالور هاي خود به اشتراك بگذارند. توييت ها و پاسخ ها عمومي هستند و براي همه قابل مشاهده هستند، مگر اينكه توييت ها محافظت شوند. با پاسخ دادن و به اشتراك گذاشتن توييت ها، كاربران در زمان واقعي با يكديگر درمورد مطالب جالب، موضوعات داغ و رويدادهاي جاري درگير مي شوند.
مطالب مرتبط
- جمعه ۲۹ مرداد ۰۰ | ۱۵:۳۷ ۲۱ بازديد
- ۰ نظر