گردشگري طبيعت تهران

درياچه چيتگر با مساحت 330 هكتار در منطقه 22 شهرداري تهران واقع شده. درياچه چيتگر از شمال به بزرگراه همت، از شرق به محور چهار باغ و از جنوب و غرب به پارك جنگلي چيتگر محدود مي‌شه. الان با پيگيري شهرداري تهران اين پروژه در حال ساخت و آماده سازي مي‌باشه كه زمان به كار گيري فاز اول اين طرح شامل ساخت درياچه مصنوعي، پهنه ساحلي و به كار گيري ادامه بزرگراه شهيد حكيم، بهار سال 1392 پيش بيني شده‌.

تهران كلان شهر دوست داشتني ايران مراكز گردشگري زيادي براي تفريح و سرگرمي دارد. بسياري براي گردش عصرانه خود، يكي از پارك هاي جذاب و مفرح اين شهر را انتخاب مي كنند و برخي در جستجوي سكوت و آرامش، به يكي از رستوران ها و كافه هاي متعدد تهران مي روند و ساعتي را با دوستان شان خلوت مي كنند. از همين رو ما در اين مطلب از مجله ي گردشگري الي گشت قصد داريم به چند مورد از بهترين مراكز گردشگري تهران اشاره داشته باشيم تا زماني كه خواستيد اوقات فراغتتان را در كنار دوستان و خانوادتان سپري كنيد با جاذبه هاي پايتخت ايران آشنايي بيشتري داشته باشيد.

در بخش شمالي درياچه تهران بازي‌هاي هيجان‌انگيزي رو مي‌تونيد امتحان كنين. اگه قصد خريد از مراكز لوكس مانند بام لند رو دارين مي‌تونيد به شرق درياچه بريد.

 

 

از جنوب اين درياچه مي‌تونيد خود رو به پارك جنگلي چيتگر برسونين. درياچه چيتگر در شب براتون بسيار ديدني ميشه.

گردشگري طبيعت تهران

اگر براي تفريج و سرگرم كردن خودتان قصد داريد كه به به جايي از خارج از شهر تهران برويد اما به تهران هم نزديك باشيد، مي توانيد روستايي كه در اطراف تهران قرار برويد. اين روستاها جز بهترين جاذبه هاي گردشگري اطراف تهران محسوب مي شوند و به دليل آب و هواي خوشي كه دارد مي توانند سفرهاي يك روزه ي شما به بهترين نحو ممكن تبديل نمايند. لازم به ذكر است كه براي دسترسي به اين مناطق تنها يك الي دو ساعت رانندگي لازم است.  در ادامه ما به چند مورد از بهترين و معروف ترين روستاهاي تهران اشاره خواهيم كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.