news

http://newslast.ir/

 

http://khabarfakher.ir/

 

http://khabarrasekh.ir

 

http://newsanten.ir

 

http://newsgap.ir

 

wavenews

http://wavenews.ir/

http://newsstars.ir/

http://newssat.ir/

http://newsaftab.ir/

http://newsabe.ir/

محصولات آرايشي و بهداشتي ماها كازمتيك



يكي از دغدغه هايي كه خانم ها با آن سر و كار دارند خريد لوازم آرايشي ماها كازمتيك مناسب است. از ديرباز  مسئله زيبايي و زيبايي شناسي اهميت زيادي در ميان انسان ها داشته است. در روزهايي كه مثل امروز لوازم آرايشي متنوع و با كيفيت وجود نداشت خانم ها از وسايل متعددي براي آراستن موها و صورتشان استفاده مي كردند. رنگ كردن موها به وسيله حنا و  به كار بردن مواد طبيعي متعدد براي رنگ و لعاب بخشيدن به چهره، گواه از اين اشتياق خانم ها براي زيبايي داشت. اما اين روزها با پيشرفت فناوري، محصولات آرايشي نيز پيشرفته تر و با كيفيت تر شده اند. همين امر بر تنوع چنين محصولاتي افزوده است و خانم ها را در سر دو راهي كه چه عرض كنم در سر چندراهيِ خريدِ بهترين لوازم آرايشي و مناسب ترين آن قرار داده است.

ريمل اسنس يكي از كاربردي ترين وسيله آرايش چشم ها استفاده از  به منظور پُر پشت نشان دادن مژه ها است. جذاب ترين عضو صورت چشم ها هستند كه نيازمند مراقبت هاي فراواني مي باشند. اما خانم ها همواره بيشتر از آقايان به زيبايي چشم هاي خود توجه دارند و براي زيباتر ديده شدن آنها از ريمل اسنس ماها كازمتيك استفاده مي كنند.شركت اسنس Essence  از سال ۲۰۰۱ فعاليت خود را آغاز كرده است و جزو برندهايي است كه با توجه به نياز مشتريان و قيمت معقولانه توانسته نظر اكثريت را به خود جلب كند.  ميسلار واتر نوعي پاك كننده‌ي صورت بوده كه براي ده‌ها سال، يكي از رازهاي زيبايي در اروپا محسوب مي‌شده است. اين محصول نيازي به شستشو نداشته، به پوست آسيب نمي‌زند و از يك فناوري منحصر به فرد و متفاوت نسبت به ساير پاك كننده‌هاي صورت براي كمك به ايجاد تميزي و نرمي پوست استفاده مي‌كند. ميسلار واتر نوعي پاك كننده‌ي صورت در فروشگاه اينترنتي ماها كازمتيك است كه به از بين بردن سبوم و ناخالصي‌هاي اضافي پوست كمك كرده و باعث احساس نرمي و زيبايي در پوست مي‌شود. ميسل‌ها با جذب كثيفي‌ها و ناپاكي‌ها، آن‌ها را از سطح پوست پاك مي‌كنند. ميسلار واتر بسيار كامل بوده و مي‌تواند انواع محصولات آرايشي، از كرم پودر بيس گرفته تا آرايش چشم و ريمل را پاك كرده و عرق و چربي اضافي آن را از بين ببرد. اغلب، مراقبت از پوست و پاك كردن آرايش به دو محصول جداگانه احتياج دارد. بهترين نكته در مورد ميسلار واتر اين است كه اين محصول ساده و با كاربري آسان، هر دو كار را انجام مي‌دهد.

 

امروزه محصولات بيوآكوا يكي از قابل اعتمادترين و پرطرفدارترين محصولات چيني در زمينه ي توليد و عرضه محصولات آرايشي، بهداشتي و مراقبتي از پوست مي باشند. محصولاتي كه اين روزها جاي خود را بيش از پيش در بازارهاي فروش جهاني پيدا كرده است و در رقابت با برترين هاي اين زمينه حرف هاي زيادي براي گفتن دارد. بيوآكوا در ساخت و توليد محصولات آرايشي خود از به روزترين تكنولوژي ها و فرمولاسيون ها استفاده مي كند. همچنين در اين پروسه با در اختيار داشتن جديدترين و پيشرفته ترين ماشين آلات صنعتي و مجرب ترين دانشمندان و متخصصان اين عرصه، به توليد محصولات باكيفيت و مشتري پسند خود مي بالد. رضايت مشتريان در همان سالهاي آغاز توليد باعث شده تا امروزه توليدات آرايشي BIOAQUA را در سراسر دنيا مشاهده كنيم. از پاريس تا تهران و از ملبورن تا نيويورك، همه جا سخن از اعتبار بيوآكوا در ميان است. بيوآكوا از رايحه ي ميوه ها و گل ها در ساخت محصولات خود استفاده مي كند.



درمان بي خوابي به روش سنتي

درمان بي خوابي به روش سنتي در جوامع امروزي انسان‌ها با مشكلات روحي متعددي درگير هستند به خصوص افسردگي، اضطراب و كم‌خوابي. هر يك از اين مشكلات روحي و رواني مي‌توانند هزينه‌هاي هنگفتي بر سيستم سلامت و حتي اقتصاد جوامع وارد كند. مثلا برآورد مي‌شود كه حدود ۹ الي ۱۵ درصد جمعيت جهان دچار مشكل مزمن كم‌خوابي يا بي‌خوابي هستند كه مي‌تواند بر فعاليت‌هاي روزانه آنها تاثير جدي بگذارد. اين مشكلات روحي در بلند مدت حتي مي‌توانند بر عملكرد سيستم عصبي و قلبي-عروقي افراد نيز اثري سوء بگذارد.

اختلالات بي خوابي معمولا در اثر ناهنجاري در مسيرهاي فيزيولوژيك مختلف ايجاد مي‌شود مثلا اختلال در عملكرد گيرنده‌هاي گابا، سطح كورتيزول در خون، عوامل سيتوكينز، ريتم يا ساعت بدن (ترشح ملاتونين، گيرنده‌هاي آدنوزين) و آمينواسيدهاي محرك مانند گلوتامات و آسپارتات. همچنين استرس ناشي از تغيير عادات، آپنه خواب و مصرف برخي داروها مثل داروهاي ضدافسردگي، فشار خون، آلرژي و كورتيكوستروئيدها نيز مي‌تواند باعث كم‌خوابي يا بي‌خوابي شود.

داروهاي جديد كه براي رفع مشكلات خواب تجويز مي‌شوند عمدتا اثراتي موقت و كوتاه مدت داشته و لذا لازم است بطور مكرر مصرف شوند. ازينرو مصرف طولاني مدت اين داروها مي‌تواند همراه با عوارض جانبي ناخواسته ديگري باشد مانند سردرد، درد عضلات، يبوست، خشكي دهان، خستگي روزانه، اختلال در تمركز، سرگيجه و غيره. خوشبختانه توصيه‌هايي فراواني در مورد تغيير سبك زندگي و برخي دستورالعمل‌هاي طب سنتي وجود دارند كه راهكارهاي بي‌خطرتر و بلندمدت‌تري براي رفع مشكلات خواب در اختيار مي‌گذارند.

 

درمان كم‌خوابي در طب سنتي

 

در طب سنتي چيني ضعف در انرژي كليه به عنوان عامل بي‌خوابي تلقي مي‌شود. در حالي كه در طب سنتي هندي عدم تعادل در واتا (Vata) عامل بي‌خوابي درنظر گرفته مي‌شود. واتا عامل برقراري تعادل در عملكرد تنفس و قلب است. در طب سنتي ايراني اما اثراتي كه تغيير و تحولات مي‌تواند بر مزاج افراد ايجاد كند يا به عبارتي اختلال در مزاج عامل كم‌خوابي محسوب مي‌شود.

نسخه‌هاي داروي طب سنتي براي درمان كم‌خوابي عمدتا شامل گياهان دارويي مختلف است. البته بايد به اين نكته توجه داشت كه اگرچه اين گياهان دارويي مورد استفاده در طب سنتي به علت طبيعي بودن بطور كلي بي‌خطر محسوب مي‌شوند اما مصرف آنها در افراد مختلف بهتر است زير نظر پزشك انجام شود.

مشاوره: تعريف و انواع


بياييد به 500 سال قبل نگاه كنيم ، زماني كه شما بلند مي شديد و به مزارع شلغم مي رفتيد. والدين شما شلغم را پرورش مي دهند و والدين والدين شما شلغم را پرورش مي دهند. شما با دختر يا پسري از روستا ازدواج مي كنيد و آنها در حالي كه شلغم را پرورش مي دهيد با شما زندگي مي كنند. شما تا زماني كه بچه هايتان شلغم را پرورش مي دهند شلغم پرورش مي دهيد و در 30 سالگي مي ميريد. زمان ساده تري بود و بسيار متفاوت از زمان حال است.


در دنياي امروز ، شما يك گزينه را پيش روي خود نداريد ، و خانه خود را ترك كرده و روزي در طول زندگي با هزاران نفر تماس خواهيد گرفت. اما واقعيت اين است كه گاهي دنياي پيچيده و متصل به هم بسيار گيج كننده و قريب به اتفاق است. گاهي اوقات به كمك نياز است.


مشاوره گپچه  به عنوان نوعي روانشناسي و درمان تعريف شده است كه بر روي مسائل معمولي و عادي رشد متمركز است و در مورد تجربيات انساني صدق مي كند. بسياري تصور مي كنند كه روانشناسي ، درمان و مشاوره همه يكسان هستند و همه آنها با افراد ديوانه ارتباط دارند. اين يكي از مفروضاتي است كه اميدوارم آن را به چالش بكشم.


مشاوره بر مسائل عادي متمركز است كه با توسعه همراه است - موضوعاتي كه در آن يك دست يا پاي ساده مي تواند مشكل را قبل از ايجاد مشكل حل كند. اين شامل موارد زير است اما محدود نمي شود:


مشاوره شغلي

مشاوره خانواده

مشاوره فردي

مشاوره سازماني

مشاوره غم انگيز


هدف مشاوره

هدف مشاوره ارائه كمك به كساني است كه به آن نياز دارند. اين ضرب المثل را كه "يك اونس پيشگيري مساوي يك پوند درمان است" پذيرفته است. مشاوره به دنبال كمك به افراد قبل از افزايش مشكل به سطح آسيب شناسي است.


مشاوره بسته به ماهيت مشكلي كه به آن توجه دارد به روش هاي مختلفي انجام مي شود. مشاوره فردي مشاوره اي است كه بر نگراني هاي فوري يا آينده فرد متمركز است. مشاوره فردي ممكن است شامل مشاوره و برنامه ريزي شغلي ، غم و اندوه پس از مرگ يكي از عزيزان يا برخورد با مشكلات در شغل قبل از بزرگ شدن آنها باشد. مشاوره فردي يك بحث فردي بين مشاور و مراجعه كننده است كه به دنبال درمان است. اين دو يك اتحاد ، رابطه يا پيوند ايجاد مي كنند كه اعتماد و رشد شخصي را امكان پذير مي كند.


مشاوره گروهي ، مشاوره با افراد متعددي است كه با نگراني مشابهي روبرو هستند. نقطه قوت در مشاوره گروهي اين است كه اگر 3 ، 5 يا 10 نفر را با هم داشته باشيد كه همه با يك مساله يا مسائل مشابه روبرو هستند ، مي توانند با هم كار كنند. به عنوان مثال ، مشاوره گروهي براي كساني كه در زمان طلاق هستند رايج است. افراد گروه به عنوان منبع بينش و پشتيباني عمل مي كنند در حالي كه اين ايده را تقويت مي كنند كه هر فرد تنها اين مشكلات را تجربه نمي كند.


مشاوره خانواده مشاوره اي است كه بر پويايي خانواده ، نگراني هاي فوري و آينده نزديك متمركز است. مشاوره خانواده ، كه اعضاي يك خانواده را به صورت گروهي گرد هم مي آورد ، شبيه مشاوره گروهي است. موضوعي كه بر يك خانواده تأثير مي گذارد ، مانند بيماري ، مرگ يا افرادي كه به راحتي با هم كنار نمي آيند ، همه ممكن است مستلزم مشاوره خانواده باشد.


فروشگاه اينترنتي برنا انديشان

اگر دنبال يك سايت كامل و جامع و همه‌چي‌تمام مي‌گرديد كه به همه‌ي ابعاد زندگي انسان امروزي پرداخته باشد، بهترين پيشنهاد اين است كه به سايت فروشگاه اينترنتي برنا انديشان مراجعه كنيد. برنا انديشان سايت جامعي است كه همه‌ي مسائل، دغدغه‌ها و خواسته‌هاي انسان امروزي با توجه به نيازهاي رواني، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و... در آن موجود است. انواع مسائل روان‌شناسي به‌ طور جامع و كامل، مطالب مفيد، كاربردي و آموزشي در زمينه‌هاي پزشكي، فلسفي، آموزش زبان‌هاي خارجه، كامپيوتر، موسيقي، ورزشي، و...

برنا انديشان در سايت جامع و كاربردي خود دست به ابتكار جالب و جذابي زده است و آن ارائه‌ي اين محصولات به شكل‌ فيلم‌هاي آموزشي، كتاب‌هاي صوتي و الكترونيكي، كارگاه‎ها، سمينارها، پكيج‌هاي آموزشي، مقالات آموزشي و... است. 

مگر مي‌شود در دنياي پيچيده و دشوار امروزي زندگي كرد و ذهن و روانمان بي‌گزند از آسيب‌ها و صدمات جبران‌ ناپذير رواني باشد؟ سايت برنا انديشان در حوزه‎ي روان‌شناسي به شكلي تخصصي و علمي مسائل و چالش‎هاي انسان تنها و بيگانه‌ي امروز را در زمينه‎هاي فراگير افسردگي، وسواس، اضطراب، ترس و وحشت، شناخت ‌درماني، اختلالات شخصيت، ازدواج و طلاق، زوج‌ درماني، خانواده و... بررسي كرده و راهكارهايي بسيار مفيد و كاربردي پيش روي مخاطب خود قرار مي‌دهد و از سخنان و راهنمايي‌هاي استادان مشهور و بنام اين حوزه همچون دكتر هلاكويي و دكتر مجد و دكتر انوشه بهره مي‌برد و انواع كارگاه روانشناسي، سمينار روان‌شناسي، مقالات روان‌شناسي و...  را در اختيار علاقه‌مندان اين حوزه قرار مي‌دهد.

در زمينه‌ي آموزشي نيز با توجه به هزينه‌هاي گزاف كلاس‌ها و كارگاه‌هاي حضوري و وقت زيادي كه در رفت ‌و‌ آمد و حضور در اين كلاس‌ها و كارگاه‌ها بايد صرف شود، اين سايت، پكيج‌ها، فيلم‌ها، كتاب‌ها و كتاب‌هاي صوتي متناسب با اين آموزش‌ها را با هزينه‌هايي بسيار به‌‌صرفه و ارزان‌ قيمت به مخاطبان فهيم خود عرضه مي‌كند. 

مسائلي همچون سلامت جسم، تغذيه، بهداشت و... كه جزء حياتي‌ترين نيازهاي انسان پرمشغله و خسته‌ي امروز است به طور واضح، شفاف و كامل در اين سايت بررسي شده و محصولاتي مفيد و مناسب براي استفاده كاربران عزيز ارائه شده است.

علاوه بر اين در سايت برنا انديشان دنياي پررمز و راز كودكان از قلم نيفتاده و كارگاه‌ها و پكيج‌هاي مفيد و مؤثري در زمينه‌هاي مهارت فرزندپروري، پرورش، تعليم و تربيت، كودكان بيش فعال، قصه‌ درماني به همراه فنون درماني، كنجكاوي جنسي كودك، آموزش جامع تفسير نقاشي كودكان و... ارائه شده است.

نكته‌ي مهم آن‌كه در باب مسائل فلسفي كه كمتر سايتي به آن مي‌پردازد، برنا انديشان به طور جامع و كامل به مسائل روز و چالش‌برانگيز فلسفي پرداخته و كارگاه‌ها و سخنراني‌هاي جالب و جذابي همچون فلسفه‌ي عملگرايي، انديشه‌ي  هرمان هرسه، آشنايي با مكتب اگزيستانسياليسم، آشنايي با افكار نيچه، فلسفه‌ي اسپينوزا و... براي علاقه‌‌مندان به اين حوزه  عرضه كرده است.

همچنين در زمينه‌ها‌ي مختلف علمي و تخصصي برنا انديشان مقالات معروف، كاربردي، جديد و به روزي ارائه كرده است كه كمك حال كاربران عزيز به‌خصوص دانشجويان محترم در رشته‌هاي مختلف است.

و اما مي‌رسيم به بحث مهم كتاب، مطالعه و خواندن. كتاب اين يار مهربان و دانا و خوش‌زبان و دوست هميشگي ما. اين غذاي روح كه نيازش در زندگي امروز ما انكارنشدني است. ولي با توجه به دغدغه و مشغله فراوان و كمبود وقت هميشگي امروز ما چطور مي‌شود روح را از آن سيراب كرد؟ برنا انديشان از آن‌جا كه به همه‌ي زواياي زندگي مخاطبان عزيز توجه داشته، براي اين مسئله نيز راهكاري انديشيده است. اين سايت جامع و كامل اقدام به ارائه انواع كتاب‌هاي الكترونيكي و صوتي كرده تا پاسخ‌‌گوي نيازهاي مخاطبان خود بنا به سليقه و انتخاب آن‌ها باشد. علاوه بر مزيت مهم كتاب‌هاي صوتي از نظر محيط زيست و كمك به قطع ‌نشدن درختان، مزاياي ديگر اين گونه كتاب‌ها سرعت در خواندن، نياز نداشتن به جابه‌جايي و حمل، همراه هميشگي بودن در هنگام ورزش و انجام فعاليت‌هاي روزانه و... است.

از غذاي روح حرف زديم و جا دارد در اين‌ جا به غذاي جسم و روح كه همانا ورزش است نيز نگاهي هرچند گذرا بيندازيم. براي داشتن يك زندگي شاد و سالم چاره‌اي نيست جز آن‌كه ورزش را در برنامه‌ي روزانه‌ي خود بگنجانيم. بسياري از بيماري‌ها با ورزش‌كردن كنترل‌ شده و گاه از بين مي‌روند. بارها شنيده‌ايم كه در بعضي بيماري‌ها ورزش ‌كردن از درمان دارويي هم اثرگذارتر بوده است. براي جلوگيري از چاقي و اضافه‌وزن كه امروزه سرمنشأ بسياري از بيماري‌ها شناخته شده است، بايد ورزش كرد و به سلامت جسم اهميت داد. سايت كامل و كاربردي برنا انديشان براي اين امر پكيج‌هاي آموزش ورزشي مانند آشنايي با مكمل‎هاي ورزشي و بدن‌سازي به صورت تخصصي و انواع فيلم‌هاي آموزشي در رشته‌هاي مختلف از جمله هندبال، هاكي، ژيمناستيك، دوميداني، تي‌آرايكس، بوكس و... را در محصولات خود قرار داده است.

در آخر بايد اضافه كرد بسيار موارد ديگر كه ممكن است دغدغه و مسئله يكي از مخاطبان و كاربران باشد از اصول موفقيت، قانون جذب و كسب درآمد گرفته تا مهاجرت و اقامت، اعتياد، عشق و... در برنا انديشان به آن‌ها پرداخته و اقدام به ارائه محصول شده است.

سايت برنا انديشان به آدرسbornaandishan.ir  كه به نظر من بي‌شباهت به يك بازارچه‌ي الكترونيكي نيست، با هدفي والا و ارزشمند به صورت علمي و تخصصي با در نظر گرفتن شرايط اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي مخاطبانش در همه‎ي زمينه‌هاي زندگي از هنر و ورزش و سرگرمي گرفته تا علمي و تخصصي و فني محصولات ارزنده، مفيد، كاربردي، جامع، كامل و اثرگذار با هزينه‌هايي بسيار كم همچون خواني رنگين و زيبا پيش روي مخاطبان و كاربران عزيز و محترم خود گسترده است. 


پهپاد چيست ؟

پهپاد چيست  يكي از سئوالات پر تكراري است كه امروزه بسياري از كاربران در دنياي اينترنت آن را جست و جو مي كنند.درواقع مي توان گفت كه پهپاد يك ربات پرنده هدايت پذير از راه دور است كه به آن هواپيماي بدون سرنشين نيز مي گويند . پهباد ها نوعي هواگرد هدايت پذير از راه دور بي خلبان هستند. لبته به محض شنيدن اين كلمه به ياد پهپاد هاي بدون سرنشين جنگي مي افتيم . درست است از پهپاد ها براي مصارف متعددي استفاده مي شود كه يكي از آن ها براي حملات جنگي و موشكي است . تا به امروز بيشترين هزينه و سرمايه گذاري بر روي پهباد ها توسط  وزارت دفاع ايالات متحده آمريكا انجام شده است . بين سال هاي 1990 تا 1995 حدود سه ميليارد دلار هزينه براي طراحي و ساخت و تجهيز پهپاد ها هزينه شده است .

كاربرد پهپادها 

امروزه با افزايش تقاضا و ساخت انواع پهپاد ، طبيعتا طيف كاربرد آنها نيز بسيار گسترده شده است ، پهپادها در كاربردهاي نظامي ، صنعتي ، هنري ، كشاورزي و تفريحي مورد استفاده قرار مي گيرند به طور مثال در بخش نظامي از اين نوع پرنده هاي بدون سرنشين براي عمليات شناسايي ، ردگيري موشكها ، عمليات امداد و نجات ، انهدام پايگاه هاي دشمن ، حمل سلاح و استفاده مي شود كه در بخش نظامي با دستور العملها و كدينگ خاص اين مورد قابل ساخت و بهره برداري است. در بخشهاي صنعتي كاربرد بسيار گسترده اي دارند به طور مثال پهپادهاي آتش نشان ، پهپادهاي حمل بار و يا پهپادهايي كه براي عكس برداري و نقشه برداري صنعتي از آنها استفاده مي گردد

C:UsersmahdiDesktopPhoenix-60-VTOL-UAV.jpg

 در بخشهاي هنري نيز كاربرد پهپادها به عنوان هلي شات بسيار گسترده مي باشد ، امروزه انواع هلي شات از مبتدي تا حرفه اي توسط كمپانيهاي مختلف ساخته و ارائه مي شوند ، در واقع تصوير برداري هوايي يكي از مهمترين شاخه هاي هنري مي باشد كه علاقه مندان و طرفداران خاص خود را دارند. همچنين يكي از كاربرد هاي پهپاد ها در بخش هاي كشاورزي و ساير حوزه هاي مربوط به آن است كه از نوعي پهپاد سمپاش براي اين مورد استفاده مي كنند. پهپاد سمپاش يكي از ربات هاي پرنده است كه با تكنولوژي پيشرفته و دانشي بروز توسط شركت فرابرد طراحي و توليد شده است. پهپاد يك ربات پرنده شش موتوره با قابليت حمل انواع سامانه هاي صنعت كشاورزي مي باشد.

طراحي پهپاد ها

بدنه يك پهپاد بايد به‌ طوري طراحي شود كه بتواند سامانه‌هاي ارتباطي ، جنگ‌افزارها ، اشخاص ، بارها و كليه لوازم مرتبط با مأموريت محوله‌اش را در خود جاي دهد و ويژگي سازگاري با شرايط جوي منطقه مأموريت را نيز دارا باشد . بهترين عوامل براي طراحي يك بدنه پهپاد سرعت ، مدت پرواز و اطمينان‌ پذيري آن است . البته با پيشرفت علم و تكنولوژي امروزه پهپاد هاي بدون سرنشين بسيار متعددي طراحي و توليد شده اند كه اپراتور مي تواند از راه دور و به كمك هدايت پذير آن را كنترل كند . تكنولوژي و دانش طراحي پهپاد ها به قدري پيشرفته است كه امروز از آن در طراحي و توليد انواع ربات هاي پرنده، قطعات پهپاد و ساير دستگاه هاي پيچيده استفاده مي كنند. قطعات پهپاد اجزايي در پهپاد هستند كه براي توليد آن ها مي بايست از دانشي بروز و پيچيده استفاده شود.

C:UsersmahdiDesktopdee864c5-6771-4619-a880-dd2b57e9eaf4.jpg


انوع پهپاد :

پهپاد ها هم اكنون به طور گسترده در زمينه هاي مخابرات ، ناوبري جهاني ، تحقيقات هواشناسي ، جغرافيايي و جاسوسي به كارگرفته شده اند. همچنين از مصارف غير نظاميشان مي توان به ماموريت هاي حمل و نقلي اشاره كرد ، براي مثال شركت هاي معروف نظير آمازون ، گوگل ، اي بي اقدام به طراحي و آزمايش پهپادهاي ترابري نموده اند ، از ويژگي هاي بارز اين طرح مي توان به بالا رفتن سرعت تحوبل سفارش ها به مشتريان اشاره كرد. پهپاد ها را مي توان بر اساس ابعاد و توانايي حمل ، ساختار و كاربردشان به ۳ دسته تقسيم بندي كرد :

از نظر ابعاد و قابليت حمل :

  1. پهپاد هايي بسيار كوچك كه در حد چند گرم وزن دارند

  2. پهپاد هاي مبتني بر ملخ يا به اصطلاح Multirotor كه عملكردي مشابه چرخبال ها دارند

  3. پهپاد هاي سنگين

از نظر ساختار شكلي :

  1. پهپاد هايي با بال ثابت يا به اصطلاح fix wing (كه عملكردي مشابه هواپيماهاي بال ثابت دارند)

  2. پهپادهاي بسيار كوچك حتي در حد چند گرم وزن دارند.

 

برد پهپاد 

برد پروازي كوادكوپترها با يكديگر متفاوت است. هركدام از شركت‌هاي سازنده اين وسايل با استفاده از سيستم راديوكنترل خاص خود، پهپادهايي با حداكثر برد ساخته‌اند. به‌طور عمده برد اين وسايل در محدوده چند صدمتر تا چند كيلومتر قرار مي‌گيرد.

سرعت و ارتفاع پهپاد

حداكثر سرعت پهپادها مقادير مختلفي دارد كه شركت‌هاي سازنده سعي مي‌كنند تا درحد امكان سرعت اين محصولات را بالا ببرند. كوادكوپترهاي موجود در بازار مي‌توانند با سرعتي در حدود 30 تا 100 كيلومتر در ساعت پرواز كنند سرعتهاي بالاتر مخصوص پهپادهاي Race يا مسابقه‌اي است.

راديو كنترل پهپاد

راديوكنترل (يا كنترل)، در واقع وسيله‌ايست كه شما به كمك آن پهپاد را هدايت مي‌كنيد. تمام فرامين مربوط به برخاستن و فرود، ضبط فيلم، عكسبرداري، مسيرحركت و … از طريق اين وسيله به پهپاد منتقل مي‌شود. راديو كنترل داراي فركانس‌هاي مختلفي نظير 2.4 و 5.8 گيگاهرتز است و بدنيست بدانيد كه معمولاً فركانس ارتباطي 2.4 GHz در راديوكنترل پهپادها مورد استفاده قرارمي‌گيرد كه درحقيقت همان فركانس به‌كاررفته در دستگاه‌هاي داراي Wifi است.

مجله خدمات آنلاين استاده

تعمير مبل راحتي چند وقتي ميشه كه استاده به صورت مستقيم خدماتي مثل تعمير مبل و صندلي، خدمات دكوراسيون ساختمان مثل كاغذ و نقاشي ساختمان و... با كنترل و نظارت مستقيم خودش داره انجام ميده. استاده ضمانت و مسئوليت  100? كل كار شما قبول مي‌كنم. تضمين كيفيت، قيمت شفاف، ضمانت انجام كار در زمان اعلام شده و...

 

نقاشي ساختمان

از جمله نكات مهم در مورد نقاشي ساختمان، بحث تركيب رنگ ها براي به دست آوردن رنگ دلخواه و مناسب در ساختمان است. يكي از مهم ترين نكاتي كه هر نقاش ساختماني بايستي بداند، بحث تركيب رنگ هاي ساختماني است. آشنايي با تركيب رنگ ها سبب مي گردد كه نقاش بتواند كار خود را با بالاترين كيفيت و بهترين نحو انجام دهد.

اگرچه بحث انتخاب رنگ كاملا بر اساس سليقه ي مشتري و يا همان كارفرما صورت مي پذيرد، اما لازم به ذكر است كه نقاش ساختمان بايستي با نحوه تركيب رنگ ها آشنا باشد تا به مشتري گوش زد نمايد كه در نهايت كار رنگ مورد علاقه، به چه صورت خواهد بود تا در صورت تمايل مشتري آن را انتخاب نمايد.

گفتني است كه تركيب رنگ ها با يكديگري طيف گسترده اي از رنگ ها را به وجود آورده و با توجه به اندازه ي هر رنگ مي توان طيف هاي كاملا متنوعي از رنگ ها ايجاد نمود.

 

تعميرات مبل و رويه كوبي

يكي از حرفه‌هاي وابسته به صنايع چوب، حرفه‌ي رويه‌كوبي مبل و صندلي مي‌باشد. زيبايي يك مبل يا صندلي بستگي زيادي به رويه‌كوبي آن‌ها دارد؛ به خصوص در مبل‌هاي تمام‌پارچه يا تمام‌چرم. نحوه‌ي كشيدن رويه، مغزي‌دوزي، استفاده از وسايل تزييني، نحوه‌ي همانگ كردن گل‌ها و يا خط‌هاي راه‌راه پارچه و بسياري از اين موارد باعث زيباتر شدن مبل مي‌شود. نگارنده در مجموعه‌ي حاضر پس از تعريف انواع مبل‌ها، روش رويه‌كوبي انواع مبل، تعيين نوع پارچه‌ي مورد نياز براي اين كار و هم‌چنين ديگر ابزار لازم براي انجام رويه‌كوبي مبل را عرضه مي‌كند. بر اين اساس پاره‌اي از موضوعات كتاب به اين شرح است: نحوه‌ي رويه‌كوبي مبل‌هاي تمام‌پارچه‌ي راحتي، نحوه‌ي رويه‌كوبي مبل‌هاي استيل، مغزي‌دوزي، لمسه‌دوزي و انواع مغزي و كاربرد آن.

مراحل رويه كوبي

به طور كلي به تمام فعاليت هايي كه بر روي كلاف خام مبل انجام مي شود تا به مرحله ي استفاده برسد و يك كلاف خام به مبل تبديل شود رويه كوبي مبل مي گويند. در اينجا رويه كوبي مبلماني كه چند سالي استفاده شده و نياز به تعمير دارد را توضيح خواهيم داد. در مرحله ي اول تمامي پارچه ها با حساسيت بالا و دقت به صورتي كه به كلاف و چوب مبل صدمه اي وارد نشود شكافته مي شوند در ادامه تسمه، گوني، فنر و تمامي منگنه ها از مبل جدا مي شوند دقت بفرماييد اگر هر كدام از محتويات قديم باقي بماند و رويه كوبي با وجود آنها صورت بگيرد به هيچ عنوان نتيجه ي قابل قبولي نخواهيم داشت. پس از جدا شدن تمامي محتويات از ابتدايي ترين مرحله كه زير كار كردن نام دارد رويه كوبي شروع مي شود. عمليات رويه كوبي حتما بايد توسط يك فرد متخصص انجام شود. با توجه به اينكه زيركار كردن مبلمان استيل و راحتي با هم متفاوت است زيركار مورد نظر هر كدام انجام مي شود براي مثال براي رويه كوبي مبلمان راحتي بعد از اينكه تسمه كشي انجام شد و گوني ها قرار داده شدند اسفنج و فوم در قسمت هايي كه بايد گذاشته مي شود براي مثال حتما براي تشك ها از فوم سرد و در قسمت هايي مثل دسته ها از اسفنج استفاده مي شود و در پايان پارچه روي آن كوبيده مي شود.

 

newssss

http://khabarsignal.ir/

 

http://telegranews.ir/

 

http://follownews.ir/

 

http://akhbarroz.ir/

 

http://samandarnews.ir/

 

 

ثبت شركت و موسسه، اخذ كارت بازرگاني

ثبت شركت و موسسه، اخذ كارت بازرگاني، اخذ مجوز هاي صنايع و بهداشت، طرح هاي صنعتي و توجيهي، پلمپ دفاتر، كد اقتصادي و ارزش افزوده، ثبت برند , ...

آگرين ثبت


ثبت شركت

 

 

ثبت آگرين